Skocz do zawartości

tuteraz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tuteraz

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Eindhoven, Holandia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    ACK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tuteraz

0

Reputacja

  1. @Fazii próbowałem już tej możliwości kodowania, jak również innych, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2938065.html http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=110420 I tak samo próbowałem oryginalnej wersji od producenta według zaleceń które otrzymał pan dorabiający klucze bezpośrednio od Audi (taki poradnik). Nie działa żaden sposób. Jakie kodowanie ma pompka nie wiem dokładnie jak sprawdzić vagiem ? ?
  2. Teraz zaczynaja się schody. Kupiłem dwa klucze-piloty na 433 Hz. Przy zakupie samochodu dostałem tylko jeden kluczyk - bez funkcji pilota. Dorobiłem immo (klony), dorobiłem groty i silnik odpala, nie gaśnie itd. Wszystko działa ale sparować nie mogę. Nie działa żadna instrukcja podana na jakimkolwiek forum i ta od producenta też nie działa. Mechanik sprawdził na kompie pod vagiem ze sloty są wolne. Nie rozumiem dlaczego nie chce działać. O co chodzi „jakie kodowanie ma pompka”? Chodzi o sposób parowania kluczy?
  3. Podpinam się pod temat. Szukam i szukam ale nie mogę znaleźć info o ORI rozwiązaniu. Mam wymienioną pompkę z oryginalnej (wymieniał poprzedni właściciel, nie wiem jaka była oryginalnie, aktualnie jest uniwersalna z oznaczeniem G do pilota i alarmu). Dorobiłem antenę z wiązki kabla antenowego jak mówili na innym forum. Niby pompka po specyfikacji obsługuje 433,92 Hz piloty. Zakupiłem więc 433 Hz bo w teorii powinny pasować. Nie działa. Mechanik sprawdzał w komputerze wszystkie sloty mam wolne dla kluczy. Nie wiem już jak mam działać z tym... Nie chce dokładanego rozwiązania - chcę mieć ori, bo uważam najlepsze. Byłem ostatnio w serwisie, sprawdzili i oryginalnie przy kupnie samochodu pierwszy właściciel nie zakupił możliwości otwierania z pilota. Więc pewnie pompka nie obsługiwała. Teraz niby obsługuje, ale jak to ruszyć? Mam piloty, mam pompkę, mam antenę. Jeśli chodzi o sam centralny z kluczyka podczas otwierania z zamka działa i centralny i szyby (otwieranie, zamykanie - wszystkie 4 w elektryce, nie daje sygnału kierunkami; ale to nie problem). Nie wiem, co mam jeszcze sprawdzić? Komputer pokładowy? Proszę o pomoc jak to rozwiązać. Serwis stwierdził, że oni tego nie zrobią, nie produkują już materiałów do tego auta i inny serwis jakiś zewnętrzny może mi za €1000 dorobić sterownik centralnego (mieszkam w NL), ale to kosmiczna kwota !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...