Skocz do zawartości

errorz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O errorz

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Tarnowskie Góry

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia errorz

0

Reputacja

  1. errorz

    Wymiana odmy z B7

    Właśnie wydaje mi się, że nie, bo sam "czwórnik" wygląda inaczej, także myśle, że reszta części również - chyba ?
  2. errorz

    Wymiana odmy z B7

    Witam wszystkich, otóż przymierzam się do wymiany odmy w 2.0 alt - b6. Otóż wg kilku źródeł jest to jedna z przyczyn brania oleju w tym silniku, dlatego chciałbym spróbować przeszczepić odmę z a4 b7 do b6? Może akurat się uda i pobór spadnie, chociaż trochę ? Można prosić jakieś numery części które będą potrzebne do przeszczepu ? Nigdzie nie potrafię tego znaleźć, dziękuję za odpowiedzi.
  3. Jeszcze nie rozwiązałem, jestem umówiony na wymianę tarcz i klocków i właśnie tego "ustrojstwa". Tak czy siak, brzmi samochód jakby pod maską była co najmniej v6'ka. Dolot również sprawdzałem, oprócz małej dziurki przed filtrem, to u mnie wszystko szczelne, nawet wymieniałem jedno mocowanie żeby się upewnić. Także dam znać co i jak dopiero jak odbiorę samochód, a póki co termin mam na 4 marca, więc siedzę z założonymi rękami ?.
  4. Czyli tak czy siak muszę udać się do mechanika, bo organoleptycznie to wszystko wyglada w porzadku, jedynie dźwięk silnika jest taki "rasowy", brzmi jakby dziurawy tłumik ?
  5. A jeśli będą całe, to ? ? Może to mieć związek z czujnikami z góry tematu?
  6. Dziękuję za szybką odpowiedź! Nie zauważyłem oznaczenia. Może mieć to coś wspólnego z błędem: 16804 - Catalyst system; Bank 1: efficiency Below Threshold ? Gdyż wywala mi checka przez niego, i nie wiem czy to przez sonde lambda (nie wiem którą nawet) czy może coś z katalizatorem? Dodam, że po usunięciu błędu ten nadal widnieje w vcds, lecz check znika, a gdzieś czytałem, że może to być związane z tym błędem, ale na ile w tym prawdy? Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich, to mój pierwszy temat, więc wybaczcie ?. Samochód to A4 B6 2.0, nieszczęsny ALT ? Wyrzuciło mi kilka błędów w vcds, teoretycznie nie są trudne w interpretacji, lecz nie chcę na siłę wymieniać czujnika czy innego ustrojstwa, skoro może być to coś innego, i tutaj nasuwa się pytanie do Was, otóż wyrzuca mi błędy: 01039 - coolant temperature sensor (G2) [30-10 - open Short to Plus] 00562 - [27 - 10] Niestety, stawiam pierwsze kroki w tych tematach, więc liczę na pomoc od Was, czy wymieniać ten czujnik G2 czy może jakieś inne sugestie? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...