Odgrzewam ten temat. Auto ostatnio trochę stało i nie jeździłem. Przed tym podjechałem do znajomego mechanika, który podłączył mi furę pod kompa i znalazł następujące błedy:
03 - Elektronika układu hamulcowego - (01314) Komputer silnika
01 - Elektronika silnika - (P0221) Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188 niewiarygodny sygnał (sporadyczna)
J338 - Jednostka sterująca klapy przepustnicy, błąd elektyc
Wszystkie błędy zostały skasowane - te powyżej jak również mniej istotne jak podgrzewanie fotela itp.
Po skasowaniu auto wróciło do garażu i dopiero dzisiaj po ok 2 tygodniach pojechałem nim na miasto. Po 10 min ABS+ESP powróciło, po zgaszeniu silnika i przerwie ok 30 min uruchomiłem je ponownie i pojechałem w trasę, gdzie po ok 5 km błedy ABS+ESP znowu wróciły, a dodatkowo doszedł jeszcze na desce błąd "silnika". Od razu umówiłem się z mechanikiem i po podłączeniu do kompa wyszedł tylko jeden błąd:
00545 - P0221 - 008 - Czujnik kąta 2 napędu klapy przepustnicy -G188- niewiarygodny sygnał (sporadyczna)
I tu pytanie do Was - rok temu, jak już były te błędy, wymieniałem już przepustnicę. Czy to możliwe że trafił mi się trefny model wymienionej przepustnicy czy raczej należy szukać przyczyny gdzie indziej?