Skocz do zawartości

loskamilos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O loskamilos

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia loskamilos

0

Reputacja

  1. Ok wstawiłem trójnik, teraz to inna rozmowa syczy jak zły haha, pozmieniałem przewody podciśnienia co by również ładnie wygladało, dzięki za pomoc, zobaczymy jeszcze czy coś będzie pluło błędami ale jestem teraz bardzo zadowolony, nie ma źrebaka
  2. A jeszcze mam pytanko, w kolektor był wpiety przewód jak na rysunku i szedł sobie do tego sensora czy czegoś takiego. Ale przewody z sensora poodłamywane. Co to mogło być? Poprzedni własciciel mógł tam mieć wmonotowany zegar doładowania?
  3. Czyli powinienem sie wpiąć spowrotem blowem ( dv ) do n249 i tak zostawić? Lepiej żeby nie wys@#$%^^ korb tłoków itp
  4. Nie mam teraz dostepu do kanału, więc tak po omacku troche przegladałem i żadnego dodatkowego wejścia przed IC nie znalazłem. Na zdjęciu widać wsadzony w czerwony TIP blow off ( już wiem że błędnie ) od turbo leci do IC niebieski i na drugim zdjęciu narysowałem plan działania, wepne sie tam trójnikiem silikonowym fi 50 z wejściem 25mm jak na foto. W niego wepne blowa a w tipie zaślepię. Dobry plan?
  5. Gdyby nie było tego wejścia to co moge zrobić? szukać jakiegos węża do kupienia z wejściem? W ogóle w takim układzie co to za pomysł żeby to montować bez wejścia? Musze się wczołgac pod auto, może nie zauważyłem tego wejścia a ono gdzieś sie tam schowało bezczelne, jak nie to może gdzies dostane takiego węża. A jeszcze jedno pytanko, jak nie ma SAI to ten wąz co do egr idzie powinien byc zaślepiony czy luzem? Zawór n112 jest na miejscu, reszta wygląda na serie.
  6. Cholera to juz się pogubiłem, ok zrobie foty i zobaczysz jak to narobione, tip jest taki jak na foto tylko czerwony i cos podobnego do tego zestawu IC jak na drugim foto, nie widziałem tam wejścia żadnego przed ic zeby wpiąć dv, jak zmieniałem turbinę, coś koło miesiąca temu, to był wtedy w tipa wsadzony oryginalny dv i boczny kruciec w powietrze i parskało źrebię, myslałem że cos nie domaga ten dv ( pomimo że jest sprawny ) wiec kupiłem tego properfekta. Czyli ogólnie gdybym chciał zostawić properfekta to on powinien byc wpiety przed IC a nie w tipa?
  7. Myślałem że bedzie upuszczać w powietrze, do kolegi bexa wsadziłem epmana czy jak mu tam było, zaślepiło sie to wejście przed IC, i przy gazowaniu popuszczał i odpuszczaniu gazu albo wciśnieciu sprzegła syczał. Bo inaczej to poprostu wali to co z dv w obieg nie? ogólnie ktoś tam mocno namieszał, chciałbym to doprowadzić do użyteczności. Turbine zmieniłem bo się poprzednia rozklekotała i olej przepuszczała.Robiłem logi i wydaje mi się że przeładowuje, tylko nie wiem czy przypadkiem nie przez ten zawór właśnie. Porobie foty wieczorem i podrzuce.
  8. Ok tylko ten zwykły ma 3 wejścia, ten boczny w eter jak w blowie? Wejścia w IC tak jak w serii tam nie ma, zmieniony jest IC na ten centralny duzy.
  9. Wieczorkiem porobię bo teraz w pracy jestem i nie mam jak. Ale wrzucam schemat jak to podłączyłem, od dv( u mnie blow perfecta) na czerwono do kolektora, czarny od n249 który był podłaczony do dv zaślepiłem, drugi od n249 do kolektora od góry. Sai nie ma, wąż zaslepiony. Dv jest bezpośrednio w tipa wsadzony. Nie mam zegara do podcisnienia żeby sprawdzić ile ciagnie ale jak podłączyłem strzykawkę w ten wąż od dv to wessało na momencie po odpaleniu silnika.
  10. Podłaczyłem do kolektora tego blowa, sprawdzałem wczesniej czy tam w ogóle jest podciśnienie, no i jest ale jak parskał to dalej parska ten źrebak, możliwe że podciśnienie jest za małe?Jakie w ogóle powinno tam być? Dodam że tego źrebaka słysze juz po lekkim odpuszczeniu gazu przy obrotach nawet około 2,5 tyś. Co moge jeszcze sprawdzić?
  11. Ogólnie to chciałbym wyczyścić go z tych egr, (sai już nie ma - zostaje programowo wyłączyć ), jesli się da to i n249 itp, ważne zeby to nie zabiło fury. Wczoraj sprawdziłem wiekszość przewodów do których miałem dostęp od góry, podokręcałem opaski, odma działa, dziur żadnych nie znalazłem, wężyk podciśnieniowy od n249 do dv dobry, podłączyłem tego blowa do kolektora, ale co zrobić z tymi co zostały? na audizine znalazłem kilka schematów ale są rożbiezne metody, zapetlić? A jak nie działa n249 to wymienic i zapetlić czy wywalić?
  12. Dzięki za odpowiedź, Ok to dzisiaj kupię nowe przewody podciśnieniowe i podmienię, na zjęciu zaznaczyłem niebieskim kolorem,to miejsce o którym piszesz "na brzegu kolektora"? Ten węzyk który jest tam podłączony leci do n249, mam go zaslepić czy jakoś zapętlić?
  13. Cześć wszystkim, Łukasz13 widziałem w wielu postach że dobrze ogarniasz tematy w 1.8t, mam niezłą zagwozdkę i nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum a przegrzebałem tysiące stron, mianowicie... Mam 1.8t avj z kilkoma błędami i wirusem, poprzedni własciciel coś tam mocno nagrzebał, możliwe nawet że auto znane na forum, był tam zawór blow off epman z cienkim i grubym końcem, dolot jest wymieniony na taki silikonowy czerwony, w niego wchodził ten blow off. Dźwięku syczenia tam nie było, tylko źrebak. Wyczytałem że zawór uszkodzony może być i że w ogóle ten jest zły, więc kupiłem properfekt dwutłoczkowy SS z trąbką w powietrze. Się okazało że źrebak jest dalej, syczenia brak. Wsadziłem tego starego epmana do kolegi bexa i działa rewelacyjnie, zauważyłem jednoczesnie że po odpaleniu silnika u kolegi od razu zasysa tłoczek w blowofie a przy gazowaniu zaciąga i zamyka, puszcza gaz to go otwiera i powietrze w eter + sssss. A u mnie nie zasysa tłoczka w ogóle. I tu pojawia sie pytanie... jak i co sprawdzić żeby to ogarnac? Podcisnienie? Nieszczelny układ? Ma lekkiego muła ale to mi sie może wydawać tylko. W wolnej chwili moge zrobić i podrzucić logi, tylko jakie? Dodatkowo zauwazyłem że wywalona jest pompa SAI, ale wąż ktory do niej miał iść wisi luzem, może to powodowac coś z podcisnieniem? check SAI na desce nie wyskakuje ale jak podepne kabel to w vagu jest bład SAI ( da rade to jakoś wyłaczyć, trudne dla średniego laika? ) Troche się rozpisałem ale na prawde nie znajduję odpowiedzi nigdzie. jeśli ktoś coś może podpowiedziec to byłbym bardzo wdzieczny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...