Skocz do zawartości

DJSiwyX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DJSiwyX

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Nowa Sól

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DJSiwyX

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Piszę tutaj po raz pierwszy, bo chciałem się podzielić moimi spostrzeżeniami na temat tej temperatury.Mam już drugie takie Audi,więc powiem Wam,że w pierwszym problem z temperaturą silnika zaczął się przy około 208 000 km. Wcześniej było wszystko ok, temperatura zawsze 90 st .Wskaźnik temperatury zaczął pokazywać niższą temp,ale tylko nieznacznie, troszkę poniżej 90 st.Ponieważ w moim aucie musi być wszystko jak należy, zacząłem szukać info w necie na ten temat m.in na tym forum. Po przeczytaniu całego internetu,stwierdziłem,że ten typ tak ma i nie trzeba się tym przejmować. Olałem temat i jeździłem dalej. Sprzedałem auto z przebiegiem 256 000 km i nic się nie działo z autem do końca. Kupiłem drugie Audi latem,tylko młodsze i bardziej wypasione, ale z tym samym silnikiem.Przebieg org 242 000 km. Jakie było moje zdziwienie, kiedy spadły na dworze temperatury poniżej 10 st,temp silnika spadła do 80 st i ani drgnie wyżej a przy minusowych 75.Przy normalnych temperaturach było wszystko ok!!!. To było dużo mniej niż w poprzednim aucie,więc tym razem postanowiłem wymienić ten piep...ony termostat przy okazji wymiany rozrządu.Od razu mechanikowi powiedziałem,że z tymi termostatami może być problem i ma szukać też tego drugiego i powymieniać wszystkie. On też znał temat i od razu powiedział,że ten drugi termostat na wężu z tyłu silnika mają tylko auta z automatem i że u mnie nie będzie(manual). Mówię mu, Ok nie interesuje mnie co zrobisz, ale temperatura ma być 90 st. Powymieniał rozrząd ,pompa paliwa profilaktycznie do regeneracji i wymienił ten zas..ny termostat(w moim przypadku ten zespolony, wszystko przy przebiegu 253 000 km). Drugiego małego nie było.Odbieram auto i cieszę się widokiem 90 st na blacie.Wszystko jest ok.Temperatura dochodzi do 90 st i tak trzyma cały czas.Termostat kupił w normalnym sklepie z częściami, ale zaznaczył, że był drogi. Nie iem jakiej firmy. Więc nie wiem o co chodzi z tymi termostatami w naszych audi. Jedni wymieniają i nie ma efektu a u innych jest poprawa. Może sami coś wydedukujecie z mojego długiego postu. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...