Jump to content

parasol888

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About parasol888

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    Zielona Góra

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie jest tak,że właśnie im szybciej jadę to wlatuje więcej powietrza. Nie wiem nawet jak się za to zabrać. Przy szybszej jeździe daję obieg wewnętrzny i jest ok. Tylko,że to trochę wkurzające...
  2. U mnie to dodatkowo dziwnie działa. Na auto jak jest ciepło dmucha na maxa,ręcznie zmniejszam na 4 kreski,a to po chwili potrafi zrzucić na 1. Mimo to,że na AUTO dalej dmucha mocno. Więc nie sądzę,żeby to tak miało być. Rozumiem jak by spadło,a wręcz zwiększyło sobie o jedną kreskę siłę nadmuchu. Z drugiej strony sprawdzałem to ostatnio u znajomej w b7 to tam tyle ile się ustawi to trzyma nawet jak da się na LO to nie dmucha mocniej. Więc sam już nie wiem.
  3. Witam potrzebuje wymieniać panel z przelacznikami do otwierania szyb.Ktos się orientuję czy te z allegro za kilkadziesiąt złotych się nadają?
  4. A czy po przełożeniu klimatronika od b7 wszystko będzie chodzić tak jak należy?. Czy czasami nie trzeba też wymienić modułu komfortu? .Bo na panelu będzie 16 C,ale czy w realu też?.Ktoś już robił taką zamianę?
  5. Jeśli tak faktycznie ma być fabrycznie to niezła lipa.Jak w aucie tej klasy nie można sobie ustawić nawiewu pod siebie. Podobnie z regulacją temperatury u mnie najniższa to 18,albo lo. Zima w ciepłej kurtce to jakieś nieporozumienie. Nim temperatura się jakoś nie stabilizuje to Napierdala gorącym.
  6. Witam mam taki problem z klimą,że pomimo ręcznego nastawienia siły nadmuchu dajmy na to 4 kreski.Klima i tak mi reguluje nawiew potrafi z 4 nagle zbić na 1 wtedy znowu podbijam i tak w kółko. W trybie Auto to wiadomo ma tak działać ,bo klima automatycznie wszystkim steruje aby utrzymać nastawioną temperaturę. Oglądałem już kilka b6 i b7 i nigdzie tak nie było. Żaden mechanik też nie wie o co chodzi. Wymieniłem panel,dalej to samo.Było jeszcze podejrzenie opornicy,dalej tak samo. Przyuczenie klap czy silniczków zrobione vin do panelu przypisany. Ktoś z was coś takiego miał,albo może wie co może być nie tak? Niby taka błachostka,ale stasznie wk***i**.
  7. Tak jak w temacie które fotele waszym zdaniem są najwygodniejsze?. Ja mam takie jak na zdjęciu i niezbyt jestem z nich zadowolony. W mazdzie 6 1 generacji miałem słabe,a te są jeszcze gorsze. W dodatku z tego co widziałem po ogłoszeniach to te zwykłe płaskie wystepują najczęściej. W szczególności w b7. Gdyby nie to,że mam jasny środek chyba bym kupił jakieś inne. Ale z tego co widzę po ogłoszeniach to raczej w ciemnym kolorze jakieś bardziej wyprofilowane występują.
  8. Tak jak w temacie.Fabrycznie jest montowany przepływomierz Bosha jednak nowy to koszt prawie 400zł. Czy jakis z zamienników daje radę? Co polecacie? silnik 1.8t bfb.
  9. Witam tak jak w temacie.Z tego co mi mechanicy mówili to jest ich kilka tylko nie wiem gdzie...Jeden jest w panelu to wiem.A pozostałe?ktoś coś wie?Audi a4 b6 Któryś prawdopodobnie padł i teraz mi klima wariuje.
  10. Witam od jakiegoś czasu stałem się właścicielem Audi a4 b6 1.8t sedan.Zawsze słyszałem,że audi słyną z dobrego prowadzenia.A tu zonk,auto prowadzi się trochę jak ponton,albo kanapa.Na przeglądzie wszystko ok.Amortyzatory są sprawne w zawieszeniu nie słychać najmniejszego stuku.Opony 205/55 R16 więc nie powinno być źle.Wcześniej miałem Peugota 206 i Mazdę 6 pierwszej generacji i te auta były po prostu dużo sztywniejsze.W Audi były wymieniane tylne amory firma Sachs.Nie wiem doradźcie coś.Czy tak ma być?.W sumie jak zawsze zapierd****** na zakrętach to teraz przez te zawieszenie to nawet z dobrymi oponami ciężko wyczuć jak auto się zachowa.
  11. Tak jak w temacie.Potrzebuje wymienić panel tylko widzę,że są dwa rodzaje.Jak rozpoznać jaki mam?
  12. Ktoś wie gdzie znajduje się odpływ z klimatyzacji,bo chyba mam zatkany.W upalne dni pod samochodem sucho,ani kropelki skroplonej wody.Przez to też śmierdzi.Jakieś zdjęcie pomoc gdzie szukać?
  13. Mam taki problem,że przy większych prędkościach nawiew z kratek się zwiększa(nie na panelu).Przy prędkości 140 w gorę jest to już wyraźnie odczuwalne.Dodam,że auto szczelene powietrze leci szybciej z nadmuchów.Problem sprawdzałem też na biegu jałowym przytrzymane chwile na 3-4 tyś i wszystko ok.Ktoś coś podejrzewa?
×
×
  • Create New...