Pcq
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pcq
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Szczytno
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AWT
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Pcq
0
Reputacja
-
Witajcie. Od 1,5 roku posiadam A6C5 1.8Tq, wcześniej 3 lata A4B6 w tej samej konfiguracji. Silnik AWT zrobiony na 250/350 przez poprzedniego właściciela. Jeśli chodzi o wydech to: duży kolektor chińczyk, K03 hybryda, downpipe, cały wydech z nierdzewki na 4 tłumikach przelotowych. Oryginalny kolektor wydechowy był zmieniony na większego żeliwnego chińczyka. Niestety wykrzywił się i wstawiłem drugi taki sam (turboworks czy inny jrspec) i po niecalym roku znowu jest nieszczelność, zapewne też się wygiął. Dodam, że gdy silnik chwilę pochodzi i kolektor się nagrzeje, to nie słychać już świszczenia z nieszczelności, jednak przez pierwszą minutę świszczenie jest mocno słyszalne. W związku z tym mam dwa pytania, może ktoś przerabiał temat. 1. Jako że kanały w chińczyku są większe niż w oryginalnym, to czy gdy wstawię oryginalny kolektor to będę musiał oddawać auto do strojenia? 2. Może ktoś ma jakiś inny pomysł jak to ugryźć i nie wydać na to majątku? Najchętniej wsadziłbym ori kolektor, ale nie wiem czy mogę to bezpiecznie zrobić. Raczej nie chcę kupować kolejnego chińczyka, który starczy na niecały rok. Nie chcę inwestować w barana pod K03, bo jest możliwość, że w przyszłości wsadzę K04-064. Proszę o wskazówki.