tur5
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tur5
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Jawor
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
AGR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia tur5
0
Reputacja
-
Witam wszystkich serdecznie,miesiąc temu zakupiłem Audi a4 b5 99r silnik 1,8 przebieg 270 tyś km.Silnik bardzo ładnie i cichutko pracował ale nie łapał prawidłowej temperatury,po wymianie termostatu jest cały czas 90 stopni.Parę dni temu usłyszałem dziwne terkotanie jak z diesla,nie jest to jeszcze głośne ale słychać,występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku,raczej będzie to słynny napinacz łańcucha.Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie oleju manometrem,na biegu jałowym po solidnym rozgrzaniu jest około 1,2-1,3 bara,na 3000 obrotów 4,5 bara .Dzisiaj zdjąłem pokrywę zaworów ,chciałem ustawić rozrząd na znaki przed demontażem napinacza i przy tej czynności napinacz wyskoczył ze stukiem do góry napinając max łańcuch można go bez problemu wciskać palcem.Film z pracy mojego silnika.
-
Sprawny bo sam nie wiem co myśleć,
-
Tak niestety z cewką .
-
Witam wszystkich serdecznie,miesiąc temu zakupiłem Audi a4 b5 99r silnik 1,8 przebieg 270 tyś km.Silnik bardzo ładnie i cichutko pracował ale nie łapał prawidłowej temperatury,po wymianie termostatu jest cały czas 90 stopni.Parę dni temu usłyszałem dziwne terkotanie jak z diesla,nie jest to jeszcze głośne ale słychać,występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku,raczej będzie to słynny napinacz łańcucha.Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie oleju manometrem,na biegu jałowym po solidnym rozgrzaniu jest około 1,2-1,3 bara,na 3000 obrotów 4,5 bara.I nie wiem co teraz robić zwalać pokrywę głowicy i wymieniać napinacz-łańcuch czy może ciśnienie trochę za słabe i dobierać się do pompy itp.Z góry dziękuje za odpowiedzi.