Skocz do zawartości

darekbielsko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O darekbielsko

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.2 V6
  • Kod silnika
    AUK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Mam taki mały problem, niestety nigdzie nie znalazłem podobnego tematu. Silnik 3.2 FSI nie włącz mi się drugi bieg wentylatorów. Pracują tylko bardzo wolno (wręcz widać łopatki) w dodatku co chwilę wyłączając się całkowicie. Odczuwalne zwłaszcza w korku na klimie, przestaje ładnie chłodzić. Sprawdziłem u taty w B8 po włączeniu klimy wentylatory ładnie szybko pracują - i chyba to jest poprawny stan. Z tego co wyczytałem, to sprawdziłem bezpiecznik nr 4 - OK. Próbowałem poszukać jakiegoś przekaźnika albo sterownika wentylatorów - i z tym mam problem. Otworzyłem skrzynkę tą w podszybiu i tam nic takiego niema są przekaźniki ale tylko dwa 614 od pomp paliwa. Gdzie jeszcze sprawdzić ? Z góry dzięki
  2. Cześć, Miałem podobny problem w B7 Avant. Woda pojawiła się we wnęce bagażnika oraz po prawej pod subem i po lewej pod schowkiem. Dużo szukałem źródła wycieku. Dopiero po demontażu zderzaka wszystko wyszło. Problemy były dwa. Pierwszy to mocowanie listwy odpływowej przez którą woda wlewała się do wnęki bagażnika (tam gdzie koło zapasowe) Tu widać luźne elementy mocujące w dodatku mokre i powyginane uszczelki. mocowania osadziłem na kleju i dookoła silikon. Drugi to uszczelki kratek wentylacyjnych. Woda z dachu zlewa się przez odpływy właśnie skierowane na te kratki. Zresztą po demontażu zderzaka tam było widać zacieki i po zdjęciu kratek od wewnątrz było mokro. Uszczelki tych kratek były już zużyte (popękane). Poradziłem sobie również silikonem - mam zamiar wymienić na nowe. Dodatkowo montując zderzak uszczelniłem (tak na wszelki wypadek) miejsca na śruby ponieważ tam również było widać zacieki a na wewnętrznych podkładkach była rdza. Jak narazie problem zniknął - wody brak. Dodatkowe pytania, to pisać. Pozdrawiam
  3. Cześć, Darek z Bielska-Białej (południe) Aktualnie posiadam A4 z 2007 roku 3.2 FSI quattro s-line Nie pierwsze Audi w życiu Miałem też A3 8l a w rodzinie jest jeszcze A4 b8 Pozdrawiam
  4. Cześć, Jestem tutaj nowy. Nie chciałem zakładać nowego tematu ponieważ pytanie dotyczy właśnie 3.2 FSI a konkretnie jednego elementu. Na zdjęciu zaznaczyłem część której nazwy nigdzie nie mogę znaleźć a mój problem jest taki, że w miejscu gdzie kończy się wężyk zaczęło się pocić olejem (zaznaczone strzałką). Sprawa dość uciążliwa szczególnie zapachowo i dość nieestetycznie to wygląda. Wężyk jest cały, opaska również, to wygląda jakby było jakieś uszczelnienie połączenia wężyka i jego wejścia. Zauważyłem, że jak silnik jest wyłączony to element na który nachodzi wąż jest luźny (można poruszać ok 1mm) natomiast na włączonym jest zassany (:)) i wtedy powstaje minimalna szczelina. Nie wiem czy dobrze to opisuje Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...