Skocz do zawartości

Marcin0602

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin0602

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Marcin0602

0

Reputacja

  1. Marcin0602

    Gasnący silnik

    Nie o kupię już nowa jaka markę polecasz ?
  2. Marcin0602

    Gasnący silnik

    No dobrze czyli sugerujesz wymianę przepływomierza ? Jak mogę go zdiagnozować za pomocą vaga ? myslisz ze sonda jest problem ? Dziś nagrałem krótkie wideo jak pracuje sonda i mam wykres jak zmienia się napięcie
  3. Marcin0602

    Gasnący silnik

    Dziś po podłączeniu komputera za pomocą programu Vag Com dowiedziałem się o kolejnych błędach 16487- Mass air Flow sensor (G70) signal to high wczorajszy błąd 16556 Fuel Trim system to rich Bank 1 dzwonilem do gazownika który montował gaz (Stage) i powiedział ze to przepływomierz powietrza jest prawdopobnie uszkodzony i najpierw żebym usunął usterkę później dopiero myślał o regulacji gazu ...
  4. Marcin0602

    Gasnący silnik

    Dobrze dodam tylko że auto na benzynie chwile po pracuje a na gazie odrazu gaśnie ... myślisz ze regulacja gazu może coś naprawić skoro nie pracuje dobrze nawet na benzynie
  5. Marcin0602

    Gasnący silnik

    Witam wszystkich Mam problem z moim silnikiem ... zaczęło się od przygasania przy światłach raz na jakiś czas, postanowiłem zadzwonić do kolegi który pracuje w VW i stwierdził ze przerabiał już ten temat i przeczyszczenie przepustnicy pomoże wiec tak zrobiłem, przepustnica została zaadoptowana lecz problem zaczął się pogłębiać ponieważ silnik nie trzyma obrotów. Dziś postanowiłem zrobić test program vag com i mam błąd 16556 Fuel Trim System to rich bank 1 Możecie mi podpowiedzieć co może być problemem ?
  6. Witam wszystkich forumowiczów Niedawno wymieniłem rozrząd w swoim silniczku z racji zakupu auta :) zrobiłem to sam w garażu według manuala i wszystko działa jak należy auto przyspiesza nie szarpie itd ( zrobiłem już tysiąc km w tym małą trasę i naprawdę nie ma się czego przyczepić ) ale dziś zdjąłem osłonę rozrządu by zobaczyć jak to po prostu wszystko wygląda i ujrzałem że pasek nie jest na środku tylko na jednym z brzegów ( musiałem nie zwrócić uwagi na to podczas zakładania i tak się ułożył ) nie schodzi poza rant koła lecz jest po prostu przy jego brzegu na wideo zobaczycie sami :) i druga sprawa pojawiły się na pasku dziwne wyżłobienia na zdj widoczne . Moje pytanie brzmi czy zostawić pasek w takiej pozycji czy po prostu go zsunąć bardziej na środek oraz czy te wyżłobienia to rzecz normalna ? dodam że cały kit jest z firmy INA HAJB7778.MP4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...