Skocz do zawartości

emanuel33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emanuel33

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Terespol

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia emanuel33

0

Reputacja

  1. Gdzie znajduje się masa czujników cofania ? Mam oryginalne czujniki cofania, ale dołożyłem nie oryginalny moduł haka i muszę odłączyć masę czujników żeby nie piszczały jak cofam z przyczepka.
  2. Realne to będzie to co pokaże hamownia. Pompa to nie problem.
  3. Kolega ma hamownie drogową. Audi w ogóle nie trzyma serii. Oni zawsze podawali moc szacunkową a nie rzeczywista.
  4. Wiem co mam i osobiście wystarczy mi 216ps z wykresem z hamowni. Zwłaszcza że było 150PS w audi i 163PS w passacie. Turbo wystawiłem na sprzedaż za 450zl z rurami itd. Problemy zdrowotne żony ważniejsze na razie niż tuningi.
  5. Ja mam bdg i nie mam blokady. Nawet jakby była to mam ziomka co je zdejmuje. Robi mi softy.
  6. Do mocy 200-216 wystarczy pompa z ake. Ostatecznie zawsze można ją zmienić na inną. Nie jest to problem.
  7. Nie było. Mam 3 auta z tym silnikiem i w żadnym nie mam blokady. 2 pompy z końcówką B i 1 z K. Mody przyjmują bez problemu ?
  8. Aktualnie zakupiłem inne turbo do tego projektu a GTB17 jest wystawione na handel. Co do 2.5 to mam nieograniczony dostęp do części w cenie złomu i na chwilę obecną za 450zł mam 216KM ze 150PS. W jakim 1.9 za taką kasę mogę mieć taką moc ? Jaki by nie był dźwięk tej V-ki to zawsze to nie są bociany jak w 1,9. Mam 1.9 w bliskiej rodzinie które serwuje. Zarówno 75 PS. 110 PS i 130PS. Latam też czasem V-kami w benzynie i zarówno 2.6 jak i 2.8 i zważywszy że to klekot to nie zgodzę się z Tobą. B8 to przepaść w stosunku do tak starej konstrukcji, więc nie ma co ich porównywać.
  9. Jestem ciekaw które 1.9 bo jakoś żadnego nie znam co bez grubych modów ma 220PS. Zwłaszcza że miałem 1.9 i to w różnej mocy i nie dość że drażni ucho ten dźwięk to i nie jedzie. Włącznie ze 130 zrobiona na 150ps. V-ka chociaż ma dźwięk V-ki i bardzo dobra elastyczność i fabrycznie skrzynię 6. Mam 2 auta z tym silnikiem i jakoś nie przekonasz mnie do swojej racji.
  10. Znam temat gościa. Oglądałem filmiki. Aż tak grubo nie zamierzam iść.
  11. Witam. Jestem na etapie modów swojego AKNa. Aktualnie mam mapę na ponad 190PS. Brak hamowni pod ręką, więc +-. Kupiłem Turbinę GTB1756VK z 2.7tdi wraz z kolektorami i widzę że to siada ładnie w całości. Kwestia tylko przerobienia spływu oleju z turbo. Stanąłem na etapie dołożenia gruszki. Poszukuję cięgna od czego pasuje. Wiem że początek sztangi trzeba przyspawać z ori ramienia sterownika elektronicznego którego nie mam. Kupiłem samo turbo za dużą flaszkę od kolegi co rozbiera klekoty. Poradzi ktoś jak to teraz poskładać ? Zarówno turbina z 2.5 jak i z 2.7 jest rozebrana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...