Bartecki1998
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bartecki1998
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Bartecki1998
0
Reputacja
-
Udało mi się odnaleźć przyczyny:) Napisze jakie, może komuś się przyda w przyszłości : 1. Dymiło na biało, ponieważ źle było wyregulowane LPG 2.Obroty wolno spadały przy zmianie biegów, bo była brudna przepustnica i wystarczyło ją tylko wyczyścić:) Koszt to ok. 150 zł za wszystko. Dużo ludzi mi mówiło, że to uszczelka pod głowicą... Wrypal bym się w koszty niezłe a wystarczyło to dobrego mechanika podjechać.
-
Witam uprzejmie forumowiczów, posiadaczy Małyszów:) Posiadam audi a4 b6 2.0 w LPG Mam problem z dymieniem na biało z rury wydechowej, otóż kiedy odpalam auto i jest ono na zimnym, to wszystko wydaje się być w porządku, ale gdy postoi na wolnych obrotach z 5 minut, to zaczyna wydobywać się jakby para i z rury wycieka woda. Z początku myślałem, że to pogoda i wilgotność powietrza sprawia że dymi i to normalne, ale jak wracam z miasta pod dom, po czym wysiadam z auta i obserwuje dym z rury wydechowej, to przy ładnej słonecznej pogodzie widać, że dym jest biały i czuć jakby słodki zapach (uszczelka??) Pojechałem z tym do mechanika, żeby zrobił mi test na obecność spalin w układzie chłodniczym, ale nie mógł go zrobić, bo stwierdził że układ jest zapowietrzony i test może być niewiarygodny. Według zaleceń mojego drugiego mechanika, który stwierdził, że ten dym jest za bardzo biały i jest go trochę za dużo, od tygodnia obserwuje stan płynu chłodniczego, ale jest cały czas taki sam. Kiedy powiedziałem mechanikowi, że płyn nie ubywa to był wielce zdziwiony i kazał mi sprawdzać również stan oleju (sprawdzam od dwóch dni i jest taki sam) Na prawdę jest to dziwne, że nic z płynu nie ubywa, bo na początku dym jest jak para wodna ale później po jeździe na mieście gdy wracam jest biały i ma słodki zapach.. Czy ten dym, może mieć związek z tym że jest zapowietrzony układ? Dodam, że jutro jadę na odpowietrzenie i po odpowietrzeniu ma mi zrobić ten test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Zauważyłem też, że obroty nie spadają tak szybko jak powinne, daje to o sobie znać kiedy zmieniam bieg z jedynki na dwójkę lub trójkę. Jutro po odpowietrzeniu układu i teście na obecność spalin w ukladzie chłodzenia, chce zrobić małą trasę na benzynie i zobaczyć czy problem z dymieniem i z obrotami będzie taki sam jak na LPG. Być pomoże ktoś miał taki sam problem i wie co to jest??