Skocz do zawartości

Bartecki1998

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartecki1998

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartecki1998

0

Reputacja

  1. Udało mi się odnaleźć przyczyny:) Napisze jakie, może komuś się przyda w przyszłości : 1. Dymiło na biało, ponieważ źle było wyregulowane LPG 2.Obroty wolno spadały przy zmianie biegów, bo była brudna przepustnica i wystarczyło ją tylko wyczyścić:) Koszt to ok. 150 zł za wszystko. Dużo ludzi mi mówiło, że to uszczelka pod głowicą... Wrypal bym się w koszty niezłe a wystarczyło to dobrego mechanika podjechać.
  2. Bartecki1998

    Auto kopci na biało

    Witam uprzejmie forumowiczów, posiadaczy Małyszów:) Posiadam audi a4 b6 2.0 w LPG Mam problem z dymieniem na biało z rury wydechowej, otóż kiedy odpalam auto i jest ono na zimnym, to wszystko wydaje się być w porządku, ale gdy postoi na wolnych obrotach z 5 minut, to zaczyna wydobywać się jakby para i z rury wycieka woda. Z początku myślałem, że to pogoda i wilgotność powietrza sprawia że dymi i to normalne, ale jak wracam z miasta pod dom, po czym wysiadam z auta i obserwuje dym z rury wydechowej, to przy ładnej słonecznej pogodzie widać, że dym jest biały i czuć jakby słodki zapach (uszczelka??) Pojechałem z tym do mechanika, żeby zrobił mi test na obecność spalin w układzie chłodniczym, ale nie mógł go zrobić, bo stwierdził że układ jest zapowietrzony i test może być niewiarygodny. Według zaleceń mojego drugiego mechanika, który stwierdził, że ten dym jest za bardzo biały i jest go trochę za dużo, od tygodnia obserwuje stan płynu chłodniczego, ale jest cały czas taki sam. Kiedy powiedziałem mechanikowi, że płyn nie ubywa to był wielce zdziwiony i kazał mi sprawdzać również stan oleju (sprawdzam od dwóch dni i jest taki sam) Na prawdę jest to dziwne, że nic z płynu nie ubywa, bo na początku dym jest jak para wodna ale później po jeździe na mieście gdy wracam jest biały i ma słodki zapach.. Czy ten dym, może mieć związek z tym że jest zapowietrzony układ? Dodam, że jutro jadę na odpowietrzenie i po odpowietrzeniu ma mi zrobić ten test na obecność spalin w układzie chłodzenia. Zauważyłem też, że obroty nie spadają tak szybko jak powinne, daje to o sobie znać kiedy zmieniam bieg z jedynki na dwójkę lub trójkę. Jutro po odpowietrzeniu układu i teście na obecność spalin w ukladzie chłodzenia, chce zrobić małą trasę na benzynie i zobaczyć czy problem z dymieniem i z obrotami będzie taki sam jak na LPG. Być pomoże ktoś miał taki sam problem i wie co to jest??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...