
orczykk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O orczykk

Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
Olkusz
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Z logami mogę mieć mały problem, gdyż gniazdo diagnostyczne mam chyba uszkodzony delikatnie, przy każdym najmniejszym dotyku rozlacza kompa, jak coś sprawdzam to tylko na postoju
-
Silnik zachowuje się tak samo, nic się nie zmienia. Tylko dziwi mnie czemu dzieje się tak, tylko i wyłącznie na ciepłym silniku ?
-
Wymieniony na topran, kupiłem więc oriw aso, zaworek puszczał w dwie strony, nowy zaworek, później kupiłem kolejny w aso, tak samo puszczał w dwie strony, a topran trzymał, więc kupiłem dwa zaworki za ponad 100 zł, a topran za 15 zlotych okazał się być lepszy, gdzie tu logika ?
-
Zaworek wymieniony dalej to samo
-
Witam, dalej walczę z podwyższonymi obrotami, wyskakuje mi błąd 16891, wyczytałem, że może to byś przepływka, więc na samym początku odpialem i pojeździłem trochę, wywołało błąd przepływki lecz obroty były takie jak powinny, stwierdziłem więc że to musi być to, zamieniłam z kolegą który ma taka sama sprawdziliśmy numery, u niego wszystko z nią jest okej. Przełożyliśmy moja do jego, jego do mojej. Co się okazała u niego było wszystko w jak najlepszym porządku, a u mnie dalej wywalało błąd. Macie jakiś pomysł? Dziwi mnie, że po tym jak odpialem przyepływke obroty były normalne, a po podpieciu już wali błędem, gdzie szukać problemu ? Dodam, że podwyższone obroty są tylko gdy auto się zagrzeje, na zimnym silniku są takie jak być powinny. Na drugi błąd nie zwracajcie uwagi, był kiedyś lecz juz dawno skasowany i nie pojawia się od tej pory. A4 b6 1.8 t 163 km bfb
-
Witam, macie może kogoś kto przyciemni całe auto w dobrych pieniądzach? Profesjonalne zakłady wiem ile biorą i gdzie są chodzi mi o kogoś kto powiedzmy zajmuje się tym po godzinach, macie kogoś takiego ? Okolice Kraków, Katowice.
-
W takim bądź razie, będę musiał zmienić na ori, tyle że u mnie korek zachowuje się jak powinien, podskakuje jeśli odkręce
-
Taki właśnie założyłem, w sklepie niby mówili, że jest okej.
-
Więc sprawdzę, a gdzie dokładnie znajduje się ten dv?
-
Rzekomo mechanik wymienił
-
Zaworek wymieniony na nowy, był walnoety gdyż puszczał w dwie strony.
-
Witam, mam duży problem z moim Audi. Konkretnie chodzi o a4 b6 1.8 t 163 km quattro, po mapie na 185 km, wymieniona turbina na K03s. A mianowicie chodzi o obroty. Auto na zimny silniku ma obroty jak najbardziej okej, lecz jeśli się zagrzeje obroty cały czas oscylują w granicy między 900 a 1000, gościu który ustawia mi gaz mówi, że mam duże obciążenie silnika jakby Klima była włączona bądź łapało gdzieś lewe powietrze, powymienialem wszystkie możliwe pekniete wężyki i Chu.. dalej to samo, dostaje białej gorączki z tymi obrotami. Wymieniłem już chyba wszystko o czym pisali na necie i co mówili mechanicy (było już u nie jednego). Nie mówię, że to nie było do wymiany bo pokazując mi stare części faktycznie były zużyte lecz to nic nie pomogło. A druga sprawa odnośnie gwizdania podczas jazdy, przy dodawaniu gazu od około 2 tysięcy słychać gwizd, charakterystyczny jakby uszczelka na kolektorze byla wygwizdana, lecz został w wymieniona przy wymianie turbiny, nic to nie dało, mechanicy twierdzą że to turbina tak gwizda, lecz przed kupnem tego nie było, stało się tak dopiero po 3 tygodniach od zakupu, po wymianie turbiny dslej to samo, test szczelności rzekomo zrobiony i mechanicy mówili, że jest wszystko ok. Macie jakieś pomysły? Albo jakiegoś magika z okolic Katowic, Krakowa? Pozdrawiam
-