
paweł8708
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O paweł8708

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Tak, pewnie ktoś się z tym bawił, zmienił łopatki, i nalepkę z oznaczeniem, a ten drugi co sprawdzałem też musiał być od anglika, wtedy nie zwracałem na to uwagi, na szczęscie obeszło się bez zdejmowania kokpitu dzięki raz jeszcze
-
Witam, dziś sprawdziłem u znajomego, faktycznie, w wersji europejskiej wentylator kręci się w lewo (odwrotnie do wskazówek zegara), więc pojechałem po używany wentylator nagrzewnicy, zamontowałem, i jest tak jak być powinno Po prostu coś było nie tak z moim wentylatorem, miał łopatki, i oznaczenie europejskie, jednak kręcił się w odwrotnym kierunku. Serdecznie dziękuję za pomoc, i za rady, temat do zamknięcia, pozdrawiam
-
Wlasnie probowalem odwrotnie połączyć plus i minus w silniku dmuchawy, jednak wtedy silnik dmuchawy sie nie wlacza, moze jakos inaczej zmienic te kable? W zalaczniku zdjecie jak wyglada kostka
-
Tak, ten drugi też był eu, i też się kręcił w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara, okej, sprawdzę to później i napiszę czy coś pomogła zmiana biegunowości
-
Czyli coś z instalacją, oki, a jak mam zmienić biegunowość? wystarczy zamienić masę z plusem?
-
jak mogę zmienić biegunowość? które kable zamienić, żeby nie spalić wentylatora?
-
-
O to już jakiś punkt zaczepienia mam europejski wentylator, ale może coś w instalacji nie tak, i się kręci w odwrotną stronę
-
-
Witam, dziś zabrałem się za sprawdzanie przyczyny słabej siły nadmuchu, więc błędów nie znalazło, mam screeny z programu vag com, które zaraz wstawię, Ustaliłem, że wszystkie silniczki jak i wentylator są z dystrybucji europejskiej 8e1 Wentylator kręci się w prawo, tzn zgodnie z ruchem wskazówek zegara Gdy wszystko jest poskładane tak jak ma być słychać buzowanie powietrza, i drgania wentylatora, gdy wyjąłem wentylator i go włączyłem pracuje cicho i prawidłowo, regulacja klimatronika też działa tak jak trzeba, gdy zwiększam ilość kresek na panelu wentylator przyśpiesza Na obiegu otwartym i temp 18 stopni klapa spod schowka jest zamknięta, a ta spod filtra powietrza jest otwarta Na obiegu zamkniętym i temp 18 stopni klapa spod schowka otwiera się, a ta spod filtra zamyka Na włączonej klimie klapa spod schowka otwiera sie, a ta spod filtra zamyka Nadmuch jest tak słaby, że przy włączeniu na szybę, kratki i nogi i przyłożenia kawałka papieru na kratce nawiewu na szybę nawet ten kawałek papieru się nie unosi, przy ustawieniu tylko na szybę ten kawałek papieru delikatnie się porusza, ale naprawdę delikatnie W załączniku screeny z vaga
-
oki, jutro się tym zajmę, dzięki za pomoc jutro dam znać jak to wygląda, pozdrawiam
-
Tak, jesli zwiekszam sile nadmuchu to kreci coraz mocniej, w sumie dlatego zmienialem panel od drugiego takiego auta, zeby wyeliminowac panel, bo czytalem ze zdarzaly sie przypadki, ze regulacja szwankowala, i wentylator mial te same obroty pomimo tego ze sie zwiekszalo sile nadmuchu. co musze zrobic, zeby dostac sie do skraplacza?
-
Okej, sprawdzę, pobawię się kamerką endoskopową, o ile będzie coś widać, mam jeszcze pytanko , czy demontaż deski rozdzielczej coś da? Może ktoś rozbierał to, jest jakaś opcja, że coś tam się mogło zblokować, zaklinować? że coś nie puszcza, blokuje te powietrze od wentylatora?
-
Tylko podmianka, wtedy nie mailem niestety vaga, zeby zrobic adaptacje, panel dzialal, wszystko jak nalezy, tylko slabo wialo, mysle ze to nie jest wina panelu, gdyż jest wibracja, i tak jakby te powietrze buzowalo gdzies w srodku, na poczatku bylem prawie pewny ze wina wentylatora, jednak po wymianie jest nadal to samo
-
Tak, też słabo leci, próbowałem każdej możliwej kombinacji, nic to nie zmienia