Witam serdecznie Użytkowników,
mam prośbę o pomoc w interpretacji logów z VCDS-a i wskazanych błędów w sekcji silnika - auto skanowałem przed zakupem i rozważam jaki wkład finansowy byłby konieczny do usunięcia usterek. Z zeznań właściciela wynika, że samochód przeszedł remont dołu silnika w zakresie usunięcia problemu nadmiernego poboru oleju. Po remoncie pobór oleju jest w normie, ale pali się kontrolka check engine. Po jeździe testowej mogę stwierdzić, że auto ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z moim obecnym 1.8 TSI 160 KM, co przy silniku 2.0 T i 211 KM powinno być odczuwane dokładnie na odwrót. Błędy silnika poniżej, pełny skan wykonany na włączonym aucie w załączonym pliku. Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie.
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (DL0MA-CAEB) Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb
Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AD HW: 8K2 907 115 D
Komponent: 2.0l R4/4V TF H18 0002
Weryfikacja: E1H18---
Kodowanie: 0104010A290F0160
Kod serwisu: WSC 02145 785 00200
Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AD 001005
ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AD.rod
VCID: 71E38B16A0A91CCE6E-8024
8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
4698 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości
U1113 00 [032] - -
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271)
P068A 00 [032] - rozłącza za wcześnie
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
10544 - Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu podczas zimnego startu/rozruchu
P050B 00 [096] - -
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
5670 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0234 00 [237] - przekroczona górna granica regulacji
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 165101 km
Data: 2018.02.14
Czas: 08:22:46
Prędkość obrotowa silnika: 290.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 38.4 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 22 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.426 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
4624 - Kontrola momentu obrotowego silnika 2
P1335 00 [032] - przekroczono granicę regulacji
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
4166 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
P0238 00 [175] - sygnał za wysoki
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 67
Przebieg: 164705 km
Data: 2018.01.19
Czas: 08:02:43
Prędkość obrotowa silnika: 1501.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 36.1 %
Prędkość pojazdu: 65 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
Napięcie zacisku 30: 13.758 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
4173 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
4172 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Log-VAG.txt