Skocz do zawartości

kishiro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kishiro

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kishiro

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie Użytkowników, mam prośbę o pomoc w interpretacji logów z VCDS-a i wskazanych błędów w sekcji silnika - auto skanowałem przed zakupem i rozważam jaki wkład finansowy byłby konieczny do usunięcia usterek. Z zeznań właściciela wynika, że samochód przeszedł remont dołu silnika w zakresie usunięcia problemu nadmiernego poboru oleju. Po remoncie pobór oleju jest w normie, ale pali się kontrolka check engine. Po jeździe testowej mogę stwierdzić, że auto ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z moim obecnym 1.8 TSI 160 KM, co przy silniku 2.0 T i 211 KM powinno być odczuwane dokładnie na odwrót. Błędy silnika poniżej, pełny skan wykonany na włączonym aucie w załączonym pliku. Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (DL0MA-CAEB) Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AD HW: 8K2 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TF H18 0002 Weryfikacja: E1H18--- Kodowanie: 0104010A290F0160 Kod serwisu: WSC 02145 785 00200 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AD 001005 ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AD.rod VCID: 71E38B16A0A91CCE6E-8024 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4698 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [032] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271) P068A 00 [032] - rozłącza za wcześnie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 10544 - Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu podczas zimnego startu/rozruchu P050B 00 [096] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 5670 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 00 [237] - przekroczona górna granica regulacji MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 165101 km Data: 2018.02.14 Czas: 08:22:46 Prędkość obrotowa silnika: 290.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 38.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 22 °C Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 11.426 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4624 - Kontrola momentu obrotowego silnika 2 P1335 00 [032] - przekroczono granicę regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4166 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0238 00 [175] - sygnał za wysoki MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 67 Przebieg: 164705 km Data: 2018.01.19 Czas: 08:02:43 Prędkość obrotowa silnika: 1501.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 36.1 % Prędkość pojazdu: 65 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.758 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4173 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4172 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Log-VAG.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...