Skocz do zawartości

Siwy1911

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Siwy1911

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Siwy1911

0

Reputacja

  1. Siwy1911

    1.9 AVF przeładowuje

    Odkopując temat... 🙂 podczas testu sztangi turbiny programem vcds sztanga pracuje w pełnym zakresie prawidłowo, otwiera sie i wraca do polozenia poczatkowego. Czy podczas zapieczonej geometrii nie powinna się zawiesic w pozycji otwartej albo nie do końca otworzyć? Pozdrawiam 🙂
  2. Witam, Ktoś wie jakie poduszki pod skrzynie biegów i silnik idą do Audi A4 B6 Avant 2004r 1.9 AVF? Skrzynia manualna 6 biegów. Na alledrogo pokazuje mi kilka rodzaji niestety... Pozdrawiam
  3. Siwy1911

    1.9 AVF przeładowuje

    Wybacz twój link uznałem za jakąś reklamę ? czyli nie tak do końca zregenerowana była moja turbina jak po roku moge mieć taki efekt. Nie pozostaje nic innego jak demontaż turbiny i to sprawdzić. Dzięki za pomoc. Będę miał więcej czasu to sprawdzę i dam znać. Pozdrawiam
  4. Siwy1911

    1.9 AVF przeładowuje

    Zmniejszenie odstępu/dystansu o którym piszesz może byc spowodowane np nagarem?
  5. Siwy1911

    1.9 AVF przeładowuje

    Wszystko jest dobrze. Podciśnienie jest. Jak go przegonienie to kilka dni jest dobrze. Gdybym miał jakąś nieszczelnosc albo za niskie ciśnienie to by było niedoladowanie. A to mi przeladowuje. I faktycznie łopatki się zacinają bo jak przegonienie to jest ok. Pytanie co jest powodem że tak szybko się zapieka...
  6. Siwy1911

    1.9 AVF przeładowuje

    Witam, Mam problem z przeladowaniem w mojej audi. Wiem, że temat wałkowany od lat i za każdym razem trzeba czyścić turbo. Ale od początku. Po pierwszych objawach przeładowania, zrobieniu logów stwierdzono u mnie zapieczoną turbinę. Olałem czyszczenie stwierdziłem wymienię na nową (regenerowaną) będzie spokój na lata. Po wymianie wszystko ok fajnie auto śmiga. Po około roku (nie wiem dokładnie jak długo nie testowałem tego) problem powrócił podczas wyprzedzania wyłączyło turbo. Logi ponownie pokazały przeładowanie. Przegoniłem auto na autostradzie i było ok przez około 2 tygodnie. Problem powrócił. Przegoniłem jeszcze raz porządnie (droga powrotną z wakacji około 300km autostrada) również pomogło na około 2 tygodnie. Czy to możliwe że tak szybko zapieka mi się ta turbina? Dodam, że wiem jak obchodzić się z tym silnikiem. 70% jezdze po miescie, biegi zmieniam przy okolo 2,5 tys obrotow. Nie mule go itp. Nie może też tak być ze cały czas będę zmieniał biegi przy 4 tys obrotów bo na mieście to nie ma sensu. Zawor N75 odrzucilem, ponieważ po przegonieniu wszystko jest ok. Nie chcę pchać się w kolejna wymianę turbiny. Macie jakieś pomysły co może powodować moim zdaniem tak szybkie zapiekanie turbiny?
  7. A można go jakoś przetestować? Czy tylko wymiana?
  8. Witam, Niestety problem z wyłączaniem turbo podczas jazdy powrócił w niecały rok po regeneracji turbiny. Może ktoś rzucić okiem na logi co tym się dzieje? Log 1: https://log.tunezilla.com/s/kmQicBQ1 Log 2: https://log.tunezilla.com/s/CpmmyE8c Turbo wyłącza przy około 3,5 tys obrotów i zapala sie check. Błąd przeładowania 17965. Proszę o pomoc. W ostatnim czasie wymieniona była przepustnica, egr, no i regeneracja turbo. Pozdrawiam
  9. Log grupy 003, 008, 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec6690e3cd2a450d041a444 Log drugi samej grupy 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5ec669863cd2a450d041a445 Podejrzewam turbina. Mam błąd przeładowania i notlauf przy ok 4 tyś obrotów. Turbo do czyszczenia? Pozdrawiam
  10. Witam, Podejrzewam, że pada mi przepływomierz. Przy gwałtownym dodaniu gazu z opóźnieniem przyspiesza i traci moc podczas jazdy. Podłączyłem VAGa i w grupie 003 między wartością jaka powinna być, a aktualną pojawiają się różnice. Ling do logów grupy 003: http://vaglogger.apphb.com/log/5e70aa4137307554106921c5 Mógłby ktoś rzucić okiem? Pozdrawiam
  11. Witam, Rano po odpaleniu silnika zapalił mi się check. Po podpięciu komputera pojawił się błąd P1524. Wyczytałem, że związany jest on z przekaźnikiem pompy paliwa. Tylko nie wiem o który chodzi i gdzie szukać. Czy to jest ten 167??? Jeżeli tak to gdzie go szukać? Dodam, że auto jeździ normalnie i nie odczuwam spadków mocy. Audi A4 B6 1.9TDI avf. Pozdrawiam
  12. Witam. Ktoś poradził sobie z problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...