Nestee
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Nestee
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Hrubieszów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Nestee
0
Reputacja
-
Ogarne to Nie wiem jakie mam ? Postaram się to ogarnąć i Ci powiem
-
Witam wszystkich Od razu napiszę, że jestem tutaj nowy i nie znam się zbytnio na mechanice. Przychodzę z takim problemem, że... Pewnego razu nagle zaświecił mi się Check engine i po zgaszeniu auto tak jakby zaczęło z sekundę dłużej kręcić, check cały czas się świecił. Podpiąłem kompa i pokazało mi takie błędy: 16815-Katalizator wstępny; zespół 2 P0431- 001- Za mała skuteczność- Sporadyczny 17511- Zespół 1; Sonda 1; obwód grzejny P1103-008- moc za mała- Sporadyczny 17819- Zespół 2; układ doprowadzania powietrza wtórnego P1411- 002- Za mały przepływ- MIL zapalona 17831-Zespół 1; układ doprowadzenia wtórnego powietrza P1423-002- Za mały przepływ- MIL zapalona Dodam, że czasami wyskakuje mi napis "BREMSE" na czerwono, ale rzadko. I takie pytanie, czy te błędy mogą wpływać na odpalanie auta? Sprawdzałem też ładowanie i jest w porządku. Wcześniej trochę też na kompie pokazywało kata i sonde, ale auto odpalało bez zarzutów. Najgorzej jest, jak jeżdżę po mieście i muszę kilka razy auto odpalać, wtedy kręci dłużej tak z 2-5 sekund. Co może być przyczyną? Auto to: Audi a4 b6, 3.0 V6, ANS, quattro, manual, 2004r, avant Dziękuję od razu wszystkim i pozdrawiam