Nie stwierdzono. Z wydechu olejem nie śmierdzi.
Olej wymieniam co około 2000 kilometrów więc ciężko zaobserwwać ubytek. Zwłasza że do układu wchodzi około 6 litrów.
Nie odczujesz różnicy w jeździe ale na pewno pod maską będzie chłodniej bo dobry kocyk po pałowaniu da się dotnąć ręką. I trzeba pamiętać by po ostrej jeździe dłużej chłodzić turbo bo bardzo wolno oddaje ciepło.
EFR 7670 - tytanowy wirnik, ceramiczne łożyska kulkowe, wydajność do 650 koni.
Głowica i wałki ADR po portingu, kolektor ssacy z szerokim kanałem.
No i pojemność około 2.1 robi różnicę.
Hopek03 a ty ile u siebie dmuhasz?
Mam wskaźnik i pokazuje niecałe 1,5 bara.
Paliwo 98.
Naciągnąłem sztange w turbo i teraz wstaje 200 obrotów szybciej?
448,9 konia
A tu log z dziś tylko tu już z podciągnętą sztangą przeładowuje momentami.
http://vaglogi.pl/log-115_118_TvhRdb.html
Czemu nie wierzysz w 1,5 bara? Za dużo mocy czy co?
Byłem
Proszę nie przejmować się dołkiem, auto ciągle jest w trakcie strojenia.
Interesowało mnie tylko czy jest sens go kręcić tak wysoko i już wiem że nie.
Mam takie marzenie żeby była 6 z przodu?
Logi.
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_01xLc.html
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_gJ5uJ.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_fs4C13f.html
A tak przyspiesza.