Skocz do zawartości

Wojtek12372

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojtek12372

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojtek12372

0

Reputacja

  1. Wojtek12372

    Zaślepienie EGR

    Witam, rozważam zaślepienie Zaworu Egr w mojej a6 c5 AFN, mam pytanie czy wystarczy zaślepić sam wężyk podcisnienia zaworu czy w ten sposób może coś się stać nie porządnego??
  2. Tylko że ja mam licznik bez Fis chodzi mi tylko o przerobienie kostki z 26 pinowej na 32 pinową, niby schemat jest do tego ale który pin jest pierwszy od której strony liczyć? I czy po prostu przewody z kostki 26 pinowej kolorystycznie można dopasować do kostki tej z 32 pinami czy nie ma opcji i tylko po schemacie trzeba lecieć?
  3. Witam czy kostkę z 28 pinami da się przerobić na kostkę z 32? Czy kolory przewodów są identyczne w obu przypadkach w razie podmiany kostek?
  4. Wojtek12372

    Jakie Wahacze

    Witam z jakiej firmy polecacie zakupić komplet wahaczy żeby trochę pojeździć i cena w miarę przystępna? Czy producent Master Sport jest w miarę dobry, wart zachodu?
  5. Wymieniłem wężyk od gruszki turbiny ale on nie szedł od n75 tylko z czegoś innego co znajduje się blisko tej gruszki przy zderzaku prawie
  6. N75 wymieniłem na nowy wyczyscilem mapsensor i wymieniłem przewód ciśnieniowy co idzie do gruszki, ale ta gruszka ogólnie jakoś ciężko się porusza trzeba mocniej wcisnąć, a błąd wystąpił że jest problem z ciśnieniem. Dodam że w turbinie sztanga luźno pracuje i ogólnie wirnik bez luzow i płynnie działa, i jestem totalnie bezradny.
  7. Witam posiadam audi a4 b5 1.9 tdi 1995 sedan, mam problem z turbiną (bez zmiennej geometrii) mianowicie podczas jazdy przy około 3000 obrotów odcina ją nagle i prędkość spada gdy szybko puszczę gaz i ponownie wcisne to audi dalej normalnie przyspiesza do pewnego momentu i cały czas to samo tylko po każdym zacięciu i ponownym wciśnięciu pedału gazu osiąga trochę większą prędkość, dodam że jak samochód stoi i się wciska gaz to normalnie turbina działa bez przyciec, czy to wina zaworu n75? czy jakaś inna wada? Czy po prostu turbina jest już do regeneracji? Z góry dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...