Skocz do zawartości

creative9086

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O creative9086

Informacje

  • Imię
    Gabriel
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia creative9086

0

Reputacja

  1. Witam Jestem w posiadaniu od 1.5 roku Audi A3 8P DSG problem z hamulcami zaczął się od wymiany płynu,po wymianie pod pedałem hamulca wyczuwalny był przeskok i dźwięk pykania. Pykanie objawia się za każdym razem po wciśnięciu pedału hamulca. Pytanie do użytkowników mieliście podobny przypadek, jakieś sugestie podpowiedzi co jest tego przyczyną ? Sam już nie wiem czy przyczyną pykania,przeskoku pedału hamulca jest luz wewnętrznych albo do wymiany jest Serwo ?
  2. Tak jest 12.4-12.8 V nowy akumulator podpinałem to samo zero reakcji. W sobotę udało mi się uruchomić auto,po skasowaniu błędów,są to błędy związane z pompa abs.Ale co udało mi się zaobserwować to podczas,jazdy wydobywał się nienaturalny dźwięk od strony kierowcy.Podobny do nadpalajacego się przewodu,nie wiadomo co jest tego przyczyną .Od spodu auto obejrzane i nie widać żeby jakiś przewód uległ uszkodzeniu.
  3. Witam Mam podobny przypadek w Audi A4 b7 3.2 V6,mianowicie zaczęło się w weekend pojechałem rano zatankować auto. Później wsiadam przekrecam kluczyk i nic zero reakcji. Wcześniej nie miałem żadnego problemu z uruchomieniem silnika.Na domiar tego nie działają ustawienia siedzeń elektryczne i szyby.Bezpieczniki w kabinie i pod maską sprawdzone,wszystkie są dobre.
  4. Śmiało po odkreceniu zbiorniczka, wyrownawczego dostaniesz się do czujnika ciśnienia oleju.
  5. Olej zmieniany na Valvoline 5W40 co myślicie,aby przed wymianą dodać ten srodek?Liqui Moly Engine Flush Pro-Line 500ml Silnik popracuje 10/15 min i wtedy wymienić olej może na jakiś inny ? Plus czyszczeniae chołdniczki oleju, zaworki i podstawa filtra oleju?
  6. Auto było serwisowne według książki olej był zmieniany na normalny. Zastanawiam się nad płukaniem silnika jakimś preparatem dostępnym w sklepie motoryzacyjnym ,czy to przyniesie pozytywny efekt. Gdzie mogę znaleźć parametry cisnienia olej na biegu jałowy i pod obciążeniem.Jakie dokładnie powinno być, prawidłowe cisnienie oleju ? Od tego zacznę a później podstawa oleju do czyszczenia. Wewnątrz są zaworki,można je wyczyścić czy wymienia się jej na nowe ?
  7. Auto kupiłem za granicą od prywatnego właściciela i nie robiłem diagnostyki silnika podczas zakupu .Historia serwisowa wydaje się rzetelna oryginalna książka faktury i paragony z eksploatacji.Przebieg 240 tyś km dzisiaj auto na hol i odstawiłem na parking. Zastanawiam się co dalej robić ? Auto jest naprawdę zadbane na zewnątrz i w środku. Zawieszenie hamulce wizualnie i pod względem technicznym super poza silnikiem ok.
  8. Witam Po krotce opisze swój problem z ciśnieniem oleju w a4 b7 2.0 T Po zakupie auta długo nie cieszyłem się po 2 dniach stanęła pompa oleju.I problemów ciąg dalszy zaczął nie nawarstwiać.Znajomy zaproponował mi wymianę pompy z mała przeróbką od 1.8 T pompa zmieniona nowy rozrząd łańcuch na wałkach plus napinacz nowy olej filtr.Auto gotowe dojazdy 20 km na desce ukazuje się czerwona kontrolka i napis oil pressure,silnik wyłączam holowanie warsztat. Okazało się ze smok w misce był zabrudzony.Czyszczenie składanie nowy olej+filtr i odbiór auta,jazda próbna 10 km znowu to samo oil pressure. Miska znowu w dól tym razem smok,okazał się czysty.Składanie nowy olej+filtr jazda testowa 5 km i co znowu to samo oil preesure+check engine silnik wyłączam.Czujnik ciśnienia oleju zmieniony efektów brak. Czekam 20 min odpalam dodaje gazu 2 tys obrotów a góra silnika hałasuje. Mam do was pytanie co jest przyczyną tego stanu rzeczy w moim mieście mechanicy rozkładają ręce.I sam już nie wiem co robić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...