Skocz do zawartości

mariu4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariu4

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mariu4

0

Reputacja

  1. Dzisiaj wyskoczyło mi 6 błędów: 4795 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [101] - niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199226 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:02:18 Prędkość obrotowa silnika: 1458.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 54 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 65 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 611.4 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.8075 Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.02 % Nastawnik przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 999 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 971.8 hPa Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke 4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 00 [237] - - MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199227 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:02:46 Prędkość obrotowa silnika: 1870.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.4 % Prędkość pojazdu: 70 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 85 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.720 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1039.7 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.6899 Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.02 % Nastawnik przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1826 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1454.6 hPa Średnia dawka wtrysku: 33.40 mg/stroke 19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 199211 km Data: 2019.11.27 Czas: 17:32:29 Prędkość obrotowa silnika: 1650.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 57.6 % Prędkość pojazdu: 62 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 70 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.720 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Strumień spalin niskociśn.ukł.recyrkulacji spalin obliczony: 3.032 Stosunek różnicy ciśnienia: niskociśn.układ recyrkul.spalin: 21.8 kg/h U.rec.spal.2: czuj.różn.ciś.1:rząd 1:nap.nieprzet:add. wartość: 31.5 hPa Ukł.recyrk.spalin 2: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 33.7 hPa Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 61.35 % Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 39.95 % Ukł.recyrkul.spalin 2: czuj.różnicy ciśn.1 rząd 1: dyn.wartość: 28.8 hPa 8809 - Czujnik ciśnienia wewnętrznego cylindra 3 P13D6 00 [101] - niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199223 km Data: 2019.11.27 Czas: 17:59:24 Prędkość obrotowa silnika: 1441.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 69 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 87 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Głowica silnika: czujnik ciśnienia 3 rząd 1: wartość maksymalna: 50.500 bar Głow.siln.:cz.ciśn.3: rząd 1: maks.ciśn.w trybie hamow.silnik.: 0.75 ° Cylinder_pressure_offset_cylinder_3: -1.539 bar Głow.siln.:cz.ciśn.3: rząd 1: status usterki: ciśn.w kom.spal.-Bits 0-7: 32 Głowica silnika: czujnik ciśnienia 3 rząd 1: czas pracy grupy: -0.1 µs 19208 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199241 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:17:30 Prędkość obrotowa silnika: 1989.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 78.4 % Prędkość pojazdu: 74 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 86 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.600 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Diagnoza ukł.recyrk.spalin: mocno zwiększona emisja NOx: -73.5 kg/h Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Diagnoza ukł.recyrk.spalin: umiarkowanie zwiększona emisja NOx: -51.2 kg/h Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 26.21 % Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 58.64 % Obliczone ciśnienie za przepustnicą: 464.0 hPa Sonda lambda 1 rząd 1 przed kat.utleniającym: wart.nieprzetw.: 1.7854 5170 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0237 00 [032] - sygnał za niski Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 198850 km Data: 2019.11.19 Czas: 21:59:46 Prędkość obrotowa silnika: 264.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 18 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 10.500 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 24 Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 368.8 hPa Status silnika: COENG_CRANKING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 2 Miesiąc wcześniej myty był DPF i SCR, wymieniony przepływomierz i czujnik ciśnienia wewnętrznego cylindra 3, sprawdzony układ dolotowy powietrza (dpf wypalał się co około 200km, pojawiały się błędy na nieszczelność w układzie dolotowym powietrza i czujnik ciśnienia w 3 cylindrze). Przez dwa tygodnie było ok. Następnie zaczęły pojawiać się na przemian co kilka dni błędy P13D6 00 i P0237 00, a dzisiaj wywaliło ich aż sześć. Czy te napięcia nastawnika turbiny są prawidłowe? IDE07783 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - nap.nieprz. 667.6 mV IDE07784 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.wymag. 100.00 % IDE07785 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz. 100.00 % IDE07786 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - offset zamk. 2.54 % IDE07783 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - nap.nieprz. 3225.6 mV IDE07784 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.wymag. 0.00 % IDE07785 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz. 20.09 % IDE07786 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - offset zamk. 2.54 % Proszę o jakieś sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...