Skocz do zawartości

Vision

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vision

Osiągnięcia Vision

0

Reputacja

  1. Raczej nie mam immobilizera bo ja zawsze auto otwieram i zamykam poprzez wsadzenie kluczyka do drzwi i przekręcenie go
  2. Ja bym obstawiał komputer. Tylko pytanie czy jak go wymienie to trzeba kompem ustawiać go?
  3. Czy wyjął i wyczyścił czy tylko popsikał to nwm bo auto mu zostawiłem więc nie mam 100% pewnosci. Raz olej był w kanałach gdzie są świece ale po wymianie uszczelki pod klawiaturą problem zniknął. Przepływkę założyłem nową chińską ale jak po tygodniu padła to teraz założyłem z boscha. I zapomnialem dodać że po skasowaniu błędów auto jeździło idealnie przez tydzień a potem problem powrocil. Jak odepne klemę z akumulatora na noc to jeździ normalnie z 2 dni i znowu to samo
  4. Witam. Jak w temacie mam taki problem że dawałem auto do elektromechanika w celu wyczyszczenia i zaadaptowania przepustnicy ponieważ silnik trzymał obroty na biegu jałowym w zakresie 1500-2000 obrotów. Po wyczyszczeniu i zaadaptowaniu zaczeły sie dziać dziwne rzecz. A mianowice: obroty zaczęły falowac miedzy 200 a 1200 obrotów ( dosyć często gasnął na biegu jałowym). Jak falowały obroty to z rury zaczął wydobywać się czarny dym ( czasamy siwy. Sprawdzałem stan zbiorniczka wyrównawczego i jest ciągle tyle samo ). Dodatkowym problemem jest to ze po zatankowaniu na rezerwie za 120 zl paliwa i przejechaniu ledwo 100Km znowu pali sie rezerwa ( choćby palił 12 litrów a jężdżę spokojnie). Byłem u kolegi i podłaczył komputer i wyszły błędy jakie pokaże poniżej w linku. P.s wersja silnika to 1.8 ADR 125 KM
  5. Witam. Jak w temacie mam problem z tym że mój samochód kopci na czarno. Dodatkowymi problemami jest to że czuć z wydechu zapach benzyny i gazu oraz silnik na zimnym utrzymuje na biegu jałowym ok 2 tys.obrotów. Czasami spada do 200 i gaśnie, ale to bardzo rzadko. Wymienione w ostatnim czasie były: wszystkie filtry ( paliwa, olej z filtrem oleju, kabinowy, powietrza ), świece zapłonowe wraz z cewką i przewodami, termostat, czujnik oleju w misce olejowej oraz została wyczysczona i zaadapotowana przepustnica. Dodam, że przed wyczyszczeniem i zaadaptowaniem przepustnicy silnik trzymał 2 tys obrotów także na ciepłym silniku. Po wyczyszczeniu problem zostaje tylko na zimnym silniku. Wlałem dzisiaj do benzyny środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach benzynowych ale nie wiem czy to coś pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...