-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Baroszq

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Piła / Tarnowo
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Baroszq zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Baroszq obserwuje zawartość Auto wkreca sie do 2800 rpm.
-
Witam serdecznie . Posiadam b7 2.0 TDI BRD z którą mam strasznie dziwny wręcz"magiczny" problem . Mianowicie auto nagle zaczęło się wkręcać maksymalnie do 2800 rpm, przy czym w sterowniku nie widnieją żadne, ale to żadne błędy... W aucie brak DFP-a i Egr-a, proszę nie pisać komentarzy typu "mogłeś nie wycinać " itp. Zostałem źle pokierowany przez kilku mechaników... długa historia . Audi zrobione na 190 km i 400 nm jednak z racji tego ze myślałem że się wysypała mapa, to pojechałem aby tuner wrzucił mi mapę pierwotną, i teraz do usunięcia usterki jeżdżę na tej mapie. Konsultowałem z mechanikami i wszyscy rozkładają ręce , auto powinno jechać a nie jedzie , coś blokuje dawkowanie paliwa . Sprawdziłem już następujące rzeczy: -szczelność dolotu =ok -n75=ok -wyciągałem pompkę wstępną ze zbiornika i nie było tam syfu, sitko czyste. -zrobiłem logi dynamiczne i z logów wynika ze wszystko bardzo dobrze (weryfikowane przez kilka osób w tym osoby z forum) -podłączyłem gruszkę bezpośrednio do tandemu i brak różnicy. Dodam ze pierwszego dnia jak to zaczęło mi się dziać to jeszcze mogłem dokręcić auto do 3400 rpm a teraz maksymalna wartości obrotów to 2800rpm . Jak trzymam przez jakieś 5 sekund pedał w podłodze na tych 2800 rpm to wyskakuje błąd niedoładowania . Czy możliwe jest, aby rok po usunięciu dpf-a wyskoczył jakiś zamaskowany błąd którego sterownik nie pokazuje a powoduje takie objawy? Może ECU się posypało? Proszę Was o pomoc bo jestem w szoku że każdy rozkłada ręce ... :( Dorzucę logi które zrobiłem. Wykręcone do takiej wartości z racji tego, ze na wyższe obroty auto nie weszło za żadne skarby . http://vaglogi.pl/log-008_003_011_7AR5g6z.html?fbclid=IwAR2G78onCLvjBwQwUJmKfuBz4Oon-qms80G2OnQuExa6YRr9_899wlQWVsI http://vaglogi.pl/log-001_004_011_CkQ5kR7.html?fbclid=IwAR3mIPSQlAMG7KcIBmOiJ6S27m4ckvedwFhvdnDmQsRUEilBKTCvg7SYRew
-
Witam was szanowni. Wiem że podobnych tematów jest mnóstwo, lecz mój nieco się różni, dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Zaczynam. Mianowicie, przy 1700/2000 obrotów na rozgrzanym silniku do 90 stopni, przy wciśniętym pedale gazu od mniej więcej 3/4 do max mam dziwne dławienia/szarpania/przeskoki. Ciężko to nazwać. Zaczyna się to od biegu 4, ale jest bardzo słabo odczuwalne. Natomiast na biegu 5 i 6 jest za każdym razem, i jest odczuwalne bardzo dość mocno. Dodam że dpf wyłączony/wydłubany, egr- wyłączony zaślepiony. Proszę o pomoc bo nie chce pakować pieniędzy w błoto, bo po prostu mnie na to nie stać. Na biegach 1/2/3 nie ma żadnych problemów. Mało tego, wczoraj auto było na hamowni i hamownia nic nie zarejestrowała a był hamowany na 5 biegu od 1tys rpm do końca. B7 2. TDI BRD 170 km.
-
Proszę o pomoc, nie wiem za co się zabrać! 27 koni brakuje i 40 nm. Teoretycznie audi 170km /350 nm...
-
Jesteś pewnien że na 100% to ten silnik.? Jeśli tak, to powiedz mi czy jak ktoś go zmieniał z brd to musiał zmieniać coś oprócz silnika? Różnią się osprzętem, a co najważniejsze jak jest z programem czy musieli coś zmieniać w stwriwniku/mapie silnika? Poszukuje zaginionych 27 koni i 40 nm. Auto zamiast 170 km i 350 nm osiągnęło 143km 310nm. Myskkaem że ktos zmienił na jakiś silnik o mocy 140 km
-
Po vinie jest silnik brd ale mam podejrzenie że silnik był zmieniany. byłem na hamowni i brakuje mi mocy, dziwnym trafem zamiast 170hp auto dało bagatela 143 hp i 310 nm. Staram się dość co może być przyczyną tak dużego spadku mocy. Myślałem że może janusze wsadził seryjna 140 jakąś.
-
03g021R 80hbh takie numery są wybite na bloku. powinien być silnik brd ale wydaje mi się ze to nie będzie to!
-
Witam wszystkich co może być przyczyną takiego spadku mocy? Egr jest zaslepiony Dpf w systemie jest wyłączony ale nie jestem pewnien czy mechanicznie wkład również jest wciągnięty. Auto nam od niedawna i od początku coś mi nie grało z jego dynamika, więc postanowiłem go zmierzyć na hamowni. A o to wyniki ???? Wsyaie jesyecze tutaj taki log może o n coś podpowie.
-
Podpowiesz jakie logi dokładnie porobić, jakim programem i jak to wygląda w praktyce?
-
Siemanko. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem b7 z 2.0 brd 170 km. Wcześniej jeździłem 1.9 tdi 130 km avf, i w moim odczuciu avf miał lepsze pierd..nięcie nic ten brd. Dodam że na drodze jest problem żeby objechac właśnie b6 1.9 tdi. (egr wycięty dpf prawdopodobnie wyrzucony, puszka jest i sondy ale w kompie brak dpf xd) katalogowo 350 nm ma od 1750rpm ale tak nie jest, w rzeczywistości to coś tam zaczyna jechać przy 2100/2200rpm. Pod kompem turbo zaczyna dmuchać 2.5 bar przy 2100 rpm. Najlepsze jest to że jak ulepik wstanie odpowiednią noga to jest dzień gdzie zbiera się o niebo lepiej, ale to bardzo rzadko ??? Aha i jeszcze jedna kwestia to auto jest na kołach 235/35/19 czy to może mieć jakiś znaczący wpływ jak ten ulep się zbiera? Gdzieś tam wyczytałem że one "tak mają" i żeby wgrać program mocniejszy i będzie śmigać. Nie wiem ile w tym prawdy. Z góry dzięki za odpowiedź ?