Skocz do zawartości

Wyngiel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wyngiel

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Darłowo/Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wyngiel

0

Reputacja

  1. Wyngiel

    Brak mocy A4 B5 1.9 AJM

    Cały układ od turbiny aż po kolektor dolotowy jest szczelny. Czujnika powiem szczerze nie wiem jak sprawdzić. Płyn chłodniczy tak jak dolałem tak stoi. Jutro jestem umówiony na warsztat, żeby go podpiąć pod kompa, zobaczymy co wykaże. Dzięki chłopaki za podpowiedzi.
  2. Wyngiel

    Brak mocy A4 B5 1.9 AJM

    Dopiero wróciłem z roboty, zjem obiad, wszystko sprawdzę i dam znać ?
  3. Wyngiel

    Brak mocy A4 B5 1.9 AJM

    Tak, rozszerza się ale tego płynu ubyło mi z dnia na dzień tyle, że zapaliła się kontrolka. Dolałem i trzyma poziom, a auto dalej nie jedzie. Dzięki, jutro sprawdzę.
  4. Wyngiel

    Brak mocy A4 B5 1.9 AJM

    Witajcie. Nie znalazłem nigdzie tematu, który dotyczy tego samego problemu, z którym ja się zmagam. Mianowicie... Ostatnio zrobiło się gorąco (śr. 27 st.C) i samochód przestał mi jechać, a w zbiorniczku ubyło płynu chłodniczego. Według mojej amatorskiej diagnostyki mogło się to wszystko stać przez wysokie temperatury. Układ chłodzenia jest z gumowych przewodów, które po prostu mogły się rozszerzyć. Turbina zachowuje się jakby chciała, a nie mogła. Wydaje z siebie normalne dźwięki, załącza wtedy kiedy powinna, a autko za chuka nie jedzie tak dynamicznie jak wcześniej. Odłączałem także przepływomierz, dzisiaj kupię jeszcze tester uszczelki głowicy, chociaż na pierwszy rzut oka w zbiorniczku nie ma śladów oleju, białego dymu oraz niepokojącej pracy silnika. Może to EGR? Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...