Jump to content

Spike_JBL

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Spike_JBL

Informacje

  • First name
    Adrian
  • Location
    Głogów

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Witam od kilku dni mam problem z wentylatorem :/ Mianowicie kilka dni temu po zgaszeniu zauważyłem kilka razy że wentylator dalej chodzi tz. zwalnia przyspiesza wyłączy sie całkiem po czym za chwile znowu wystartuję. Na pewno nie chodzi o DPF gdyż sprawdzałem jest wypalony. Jak przerwałem procedurę to chodził na maksa np kilka minut. Wczoraj odpaliłem auto wyjechałem tylko z garażu nie zdążył się zagrzać stanąłem pod domem zgasiłem i zaczął znowu świrować. Nie było zapłonu sprzątałem samochód i słyszałem że co jakiś czas się włącza i wyłącza. Silnik był zimny. Mam nadzieje że dzieje się tak tylko jakiś czas i aku jest jeszcze :/ Co myślicie ?? Byłem teraz sprawdzić okablowanie auto dzisiaj nie ruszane i po otworzeniu drzwi włączył się sam chwile pochodził i wyłączył nawet kluczyka nie wsadziłem do stacyjki. Robi się ciekawie :/ Za każdym razem jak otwieram drzwi słyszę jakieś cyknięcie przy silniku nie wiem jak przekaźnik i wentylator się uruchamia jak zamykam znowu słyszę pstryk i znowu startuje Błąd pokazało i ta data ?? inne błędy jak są to jest normalna a przy tym takie coś pokazało : nie skasował się dalej wisi 4527 - Obwód sterujący wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1 P0480 00 [047] - usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Przebieg: 249862 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 75 °C Temperatura powietrza zasysanego: 25 °C Ciśnienie atmosferyczne: 950 mbar Napięcie zacisku 30: 12.800 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 0.0 /min Prędkość pojazdu: 0.00 km/h temp. zasysanego powietrza: 24.8 °C Temperatura płynu chłodzącego: 75.1 °C Temperatura zewnętrzna: 17.7 °C Wentylator 1 chłodnicy: sterowanie: 10.00 % Wentylator 2 chłodnicy: sterowanie: 0.00 % Co mogę sprawdzić zrobić jakiś test ? sprawdzić nastawy ? video-1593357320.mp4
  2. Dodam jeszcze że klima normalnie włącza sie caly czas. Teraz napewno jest mało czynnika ale pomimo jak ją włacze caly czas chodzi nie chlodzi tak jak na poczatku jak byl full ale dalej chlodzi. Ani razu kontrolka od klimy nie zgasla .. Poprostu nie uzywam jej teraz bo wiem ze jak zrobi sie cieplej to znowu zacznie wywalac i teraz zostalo malo czynnika wiec nie chce jej uszkodzic
  3. Wentylatory chodzą jak wlaczam klime odrazu, Czasami tez robilo sie tak po krotkim nawet dystansie 7 km ze jak gasilem to potrafily chodzic jeszczd z 10min. Jak bylo zimno to tak bylo za kazdym razem teraz raz chodza jak zgasze raz nie. A co to jest co zaznaczylem na zdjeciu jakis zawór śrubka??
  4. Dzisiaj byłem u mechanika sprawdził kompem pokazało te same błędy tylko miał vcds i bardziej były opisane ale też te 3. Zobaczył lusterkiem pod sprężarke i stwierdzil ze sprezarka do wymiany bo widzi od spodu ze nie szczelna i czujnik cisnienia do wymiany. Jestem w szwajcarii koszt tutaj tego ok 800 frankow z robotą sprezarka w tym nowa oryginalna taka jak byla sama sprezarka widzialem na kompie u niego 650f. Mówiłem o objawach że tylko na postoju jak gorąco itp stwierdził że pewnie jak jade też wywala i nie widze. Ja widzialem dokladnie ze to lecialo z tego co zaznaczylem na zdjeciach bo jak zaczelo wybieglem otworzylem maske i widzialem ze dokladnie takze jest tam teraz w kolo w fosforze jak strzelalo. Nie wiem tragedia nie wiem co robic ? szczelność sprawdzali w polsce na maszynie i mowili ze ksiazkowa i cos czuje ze to nie sprezarka...
  5. Witam mam dziwny problem z klimatyzacją. Auto kupiłem w lutym tz było jeszcze chłodno i wszystko było ok. Pierwsze upały przyszły w kwietniu. Było ok 30 stopni na dworze w słońcu auto stało na parkingu. Odpaliłem ruszyłem ok 100m i stanąłem na światłach z pod maski poleciała para myślałem że woda zagotowała się i taki dzwięk. Po zaglądnięciu pod maske okazało się ze jest zielono ( fosfor) obok sprężarki klimy. Myślałem że może rurka jakaś pękła albo coś rozszczelniło sie i wywaliło czynnik. Klime wyłaczyłem całkowice bo bałem sie że cos sie stanie. Po podjechaniu do serwisu klim podłaczeniu okazalo sie ze wszystko jest szczelne a czynnika zostalo 250g wywaliło ponad połowe. Mechanik spuscil nabil kazał odpalic auto chodzilo podlaczone do maszyne cisnienie stwierdzil ksiazkowe na dwoch zegarach. Chodzil tak z 15 min wszystko bylo ok. Spawdzal lampa uv wszystko ok. Stwierdzil że było zaduzo nabitej klimy w zimie ktos to robil zanim kupiłem i dlatego wywalilo zrobilo sie goraco i czynnik sie rozpreza i musial wywalic nadmiar. Po ok 3 dniach stalem pod blokiem gadalem ze znajomym na odpalonym aucie ok 20 minut i po 20 minutach wystrzelilo znowu spod maski pare. Pojechalem na drugi dzien do tego mechanika stwierdzil ze cos musialo sie zawiesic i wywalilo nabil znowu kazal odpalic stal odpalony z 30 min podlaczony do tego sprzetu i nie zrobilo sie ponownie u niego. Myslalme ze jest juz ok. Po dwoch tygodniach znowu goracy dzien chwilowy korek na swiatlach i mi znowu strzela spod maski. Zalamalem sie bo byla nabijana dwa razy sprawdzone niby wszystko i dalej to samo. Bylem na kompie po pierwszym wytrzeleniu wtedy bylo 250g czynnika pokazalo blędy : 03220 - zawor blokujacy uklad chlodzenia climatronic -zwarcie lub obwod przerwany -staly 00457 - modul sterowania siecia - kod kontroli usterek - nieciagly 00256 - cisnienie A/C / czujnik temperatury - sygnal nieprawidlowy - nieciagly Jestem aktualnie w szwajcari i mam problem z kompem zeby teraz zobaczyc. Mechanik na poczatku stwierdzil ze te bledy byly od malej ilosci czynnika?? Teraz podejrzewam ze juz duzo czynnika nie zostalo bo wybilo od ostaniego nabijania z 3 albo 4 razy zawsze jak stoje w miejscu i jest cieplo na dworze tz ponad 25 stopni. Nie uzywam chlodzenia od dwoch tygodni a na dworze tragedia. Nabijac ja dalej nic z tym nie robic odpada szkoda pieniedzy Doradzcie co o tym myslicie bo tragedia boje sie ze pojade do mechanika zacznie cudowac wymieniac sprezarke itp a cisnienie bylo idealne. Sorry ze tak rozpisalem sie ale chcialem przedstawic jak to sie dzialo
×
×
  • Create New...