Skocz do zawartości

Jarbed

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jarbed

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Słubice

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jarbed

0

Reputacja

  1. Zaobserwowalem, ze wartosc pierwsza w bloku 10 caly czas spada. Po ponownej adaptacji wartosc z 0.290A spadla po ok. 2 tygodniach uzytkowania i przejechaniu ok. 1200 km do wartosci 0.240A. Adaptacja byla OK. Jedyne objawy jakie zauwazylem to wolniej reagowal na ruszanie do przodu i po puszczeniu gazu przy obrotach do 1800 bylo delikatne wachniecie obrotami i powrot obrotow. Czyli problem cyjlicznie zaczyna sie pojawiac. Za ok 3 tys km czeka mnie wymiana oleju i zastabawiam sie nad wymiana filtra zewnetrznego...
  2. Narazie opisany wyżej błąd nie powraca. Jednak wartość pierwsza w bloku 10 spadła na 0,210A i samochód praktycznie przestał sam "ciągnąć" pomimo ADP OK. NA trybie R wszystko jest OK. Po wykonaniu ponownej adaptacji wszystko powróciło do normy - auto bez problemu rusza, wartość wynosi 0,285A, ADP OK. Podejrzewam, że może być problem z filtrem zewnętrznym skoro pojawił się ten błąd - zapycha się, do wymiany? . Żadnych błędów w skrzyni nie mam.
  3. W module ABS nie mam bledow. Po skasowaniu tego bledu w module skrzyni narazie nie powraca. Zauwazylem jedynie ze w module skrzyni w bloku 10 pierwsza wartosc spadla na 0.255A. Pozostale bez zmian. Czy taka zmiana moze cos oznaczac?
  4. Witam, Prosze o pomoc: posiadam audi a6 c5, skrzynia GJA, w dniu wczorajszym pojawil mi sie nastepujacy blad w skrzyni multitronic 18265 p1857. O czym moze swiadczyc ten blad? Dodatkowo wrzucam zdj z kilku blokow pom skrzyni. Po dojsciu do 80 st adaptacja w bloku 11 ok. Z gory dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...