Skocz do zawartości

Vickers

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Vickers

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Chrzanów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Mam problem z działaniem klimatronika w moim A4 B6 1,8T avant z 2002r. Problem wydaje się dość dziwny - tak jakby klima gubiła ustawienia po przejechaniu ok. 10 km Jak to wygląda? Wyruszam w trasę, ustawiam sobie klimatronika na AUTO, 22'C (pasażer i kierowca), ECON ON. Auto się rozgrzewa, klima osiąga swoją temperaturę, nawiew zwalnia, wszystko jest w porządku. Nagle, po przejechaniu ~10 km z lewej strony klimy (lewa kratka na środku panelu, lewa boczna, przestrzeń na nogi, szyba) zaczyna lecieć albo bardzo gorące, albo bardzo zimne powietrze Czuć bardzo wyraźną różnicę temperatur między stroną lewą, a prawą samochodu. To zimne/gorące powietrze dmucha sobie cały czas, przez resztę drogi. Nie jest tak, że po dobiciu do ustawionej temp się zmienia czy coś - prędkość nawiewów bez zmian. Sprawdzałem VCDSem błędy na klimatroniku - brak. Nastawy podstawowe, adaptacja zrobiona. Kilka miesięcy temu czyściłem potencjometry które miały błędy oraz wymieniałem potencjometr odpowiedzialny właśnie za lewą stronę temperatury auta (bo były błędy). Zauważyłem, że w VCDS są na odwrót temperatury kratek podane - lewa gorąca, to wg vcds prawa. W załączniku wrzucam screeny. 22'C AUTO, po przejechaniu ~17 km. HI AUTO, po ok. 1-2 min od ustawienia. LOW AUTO, po ok. 1-2 min. Ktoś się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc. Trochę to irytujące... Kiedyś przez te wariacje, w zimie, zamarzała mi lewa strona przedniej szyby
  2. Witam ponownie, Kupiłem ori czujnik na allegro (205 zł), założyłem i wszystko działa jak należy Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam
  3. Wczoraj podmieniłem czujnik z innego auta (w którym nie wiedziałem, czy klima jest sprawna). Od razu dostałem błąd short to b. Klima oczywiście nie działała. Przy wykręcaniu czujnika zdziwiłem się, że w moim aucie lekko uciekał czynnik po odkręceniu czujnika - okazało się, że nie dokręcony zaworek w chłodnicy był. Dokręciłem zaworek, założyłem spowrotem mój czujnik, odpaliłem VAGa, usunąłem błąd, odpalam. Ciśnienia prawidłowe (6 bar przy wyłączonej klimie, 12 bar przy włączonej), klima działa, już miałem odtrąbić sukces, ale jednak nie ... ? Po 2 minutach działania klimę znowu wywaliło. W odczytach w VAGu ciśnienie zaczęło skakać między wartością prawidłową ~12 bar, a 33 (zmiana co 1 sek.) ? Aż w końcu zostało na 33 i stałym ECON. Wg mnie czujnik do wymiany, raczej nic innego ? Póki co czujnik odpięty wg rad i szukam ori - jak ktoś ma linka do sprawdzonego sklepu online, to chętnie przygarnę ?
  4. Przy włączonym silniku, wyłączonej klimie 33 bar. Po włączeniu klimy na chwilę ciśnienie zeszło do 7 bar i klima się wyłączyła (ECON zaświecił). Nie udało mi się na dłużej odpalić klimy (pewnie przez temperaturę zew., o czym pisałem wyżej) ? Próbowałem usunąć błąd, ale nie pomagało - co chwilę się pojawia.
  5. Witam, Mam problem z klimatyzacją w A4 B6 1,8T 163 KM. Problem polega na tym, że klima przy temp. >25'C na zewnątrz się włącza na kilka sekund, po chwili wyłącza (pali się ECON) i tak w kółko. Przy temperaturze ~20'C działa prawidłowo, ECON się nie zapala, chłodzi dobrze. Czujnik niedawno wymieniony na Helle (6ZL 351 028-410), czynnik dobijany kilka dni temu. Serwisant od klimy powiedział, że wszystko jest OK - sprężarka dobrze działa, nie ma nieszczelności, u nich klima działała prawidłowo (pewnie przez to, że mają klimatyzowany warsztat). Po podpięciu VAGA mam błąd: Co z tym zrobić? Próbować inny czujnik ? Czytałem na forum, że są 3 typy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...