
Sebek!
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sebek!

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Świętokrzyskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
zabiore sie za to ptzy okazji zmiany rozrządu ,dam znać co wyszło
-
Dv sprawdziłem i działa, podciągnąć sztange czyli dokrecic ją trochę ? I robić znowu logi czy są inne sposoby na jej dobre ustawienie?
-
wtryski barracuda 130NL , reduktor AC R01 , gdzie szukać przyczyny niedoładowania ? turbo już ma dość czy mogą być też inne przyczyny ?
-
-
a no racja za 5 min wrzucam Logi na gazie z grupy 33 i 02 też wrzuce
-
pierwsze 3 screeny są na gazie. Log 2+33 jest na benzynie
-
-
-
logi na odpiętej wtyczce zaworu n75 znowu na gazie ale następne logi już sa na benzynie bo zapomniałem przełączyć przy odpiętej wtyczce
-
Okey około 19 tak zrobię
-
gdzie szukać przyczyny nie trzymającego doładowania ? zawór n75 lub dv ? czy raczej iść w innym kierunku ? robić coś z wtryskami czy tam może zostać ? ogólnie mam wrażenie,że turbo dość późno wstaje ale słyszałem,że można to zmienić regulując sztangę od turbo.
-
Dodam,że odczyt był robiony na lpg
-
Witam,jestem nowym użytkownikiem forum z racji tego,że dopiero co przesiadłem się z marki Bmw i jestem zielony na temat Vagów mam parę pytań : Posiadam a4 b7 1.8 turbo Quattro bfb zrobiona na 203km i 290 nm poniżej przesyłam screeny logów które dziś zrobiłem i chciałbym się dowiedzieć czy wszystko jest w porządku. Turbo seria,wtryski seria,zmieniony intercooler na fmic . z góry dziękuję za wszystkie wskazówki LOG-01-002-115-1198.csv