Skocz do zawartości

manianek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O manianek

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem z moją a4, dużo robię sam, bo lubię ale też z konsultacją znajomego mechanika, niestety ostatnimi czasy zawalony jest robotą. Silnik z wadą olejową, jednak max 1l na 10tys, zdrowy, miał dobre parametry, bez wycieków. Rozrząd był robiony około 40tys km temu, wymienione wtryski, cewki, około 10tys wymieniona cała odma oraz świece, w przeciągu 5tys km wymieniona podstawa wałka, bo poszło sitko i dotarło do pompy - pompa oleju wymieniona, czujniki oleju wymienione. Zaczął niedawno wyskakiwać błąd z czujnikiem wałka rozrządu, wymieniony czujnik, zawór centralny od faz, nastawnik faz rozrządu, błąd powracał przy obrotach do 1600 przy czym wyskakiwał błąd EPC, po paru takich epc check engine. Ostatnio oddałem do innego w celu zrobienia turbiny oraz sprawdzenia błędu z czujnikiem wałka rozrządu. Sugestia - wariator, który jest z wałkiem w tym przypadku... najniższa cena kolbenschmidta 1500zł, do 3tyg czekania oraz bezzwrotny. Drogie na chybi trafił. Pojeździłem trochę, błąd powrócił i do tego terkotanie jeśli wskoczy EPC już powyżej tych 1600 obrotów i chodzi jak stary diesel na ostatnim tchu, wyskoczyły dodatkowo inne błędy. Address 01: Engine (Ma----CDNC) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8K2 907 115 L HW: 8K2 907 115 L Component: 2.0l R4/4V TF H05 0002 Revision: ECH05--- Coding: 010C000C184F0860 Shop #: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS8K2907115L A01005 ROD: EV_ECM20TFS8K2907115L.rod VCID: 387E107C83538A8111-806C 6 Faults Found: 2796 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A 00 [096] - Slow Response Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 392164 km Date: 2020.08.03 Time: 22:35:46 Engine speed: 2029.50 /min Normed load value: 6.7 % Vehicle speed: 69 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 33 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.300 V Unlearning counter according OBD: 39 2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [096] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 391988 km Date: 2020.08.02 Time: 23:20:54 Engine speed: 2935.50 /min Normed load value: 7.1 % Vehicle speed: 118 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 32 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.229 V Unlearning counter according OBD: 35 4113 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 00 [232] - Implausible Signal MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Mileage: 390641 km Date: 2020.07.06 Time: 16:43:13 Engine speed: 1243.00 /min Normed load value: 23.1 % Vehicle speed: 10 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 44 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.206 V Unlearning counter according OBD: 40 4105 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 7780 - Engine Off Timer Performance P150A 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 391012 km Date: 2020.07.16 Time: 15:05:11 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 87 °C Intake air temperature: 26 °C Ambient air pressure: 0 mbar Voltage terminal 30: 12.392 V Unlearning counter according OBD: 2 4219 - EVAP Emission Control Sys P0441 00 [096] - Incorrect Flow Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 391001 km Date: 2020.07.15 Time: 16:55:34 Engine speed: 699.50 /min Normed load value: 7.1 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 98 °C Intake air temperature: 62 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.758 V Unlearning counter according OBD: 3 Readiness: 0010 0000
  2. Witam. Przeczytałem już dość tematów więc napiszę... Otóż mam problem cholera wie jakiej maści. Pacjent A4 b8 avant quattro 2.0tfsi cdnc 2009 r manual . 360tyś km nalatane. 1l oleju na 10 tyś km wziął. Wymienione 4 wtryski, 4 cewki, filtr paliwa w baku wraz z pompą (musiałem nową, bo ułamałem jak głupi "króciec" od wężyka na wierzchu), teraz wymieniłem poduszkę pod skrzynią, rozrząd 20 tyś km temu wymieniony całkowicie, filtry oleje itp 2 tyś km temu. Sprężanie 10/9,5. Nie jestem jakimś wielkim mechanikiem i radzę się innych ale staram się wyeliminować podpowiedziane rzeczy. Z tego co dawałem podpiąć pod kompa to niby błędów żadnych nie ma. Przy odpalaniu jest "walnięcie", auto zejdzie na niższe obroty i zaczynają się wibracje całego auta. Obroty są niższe niż były przed objawami - schodzi teraz do 700. 3 mechaników - 3 wersje, układ paliwowy - filtr, pompa w baku, wtryski nowe - 1 wtrysk był tylko trochę walnięty dając na test ale jak już rozebrane to wymieniłem 4, poduszka pod skrzynią wymieniona i pozostaje dwumas - droga zabawa więc na chybi trafił nie będę wymieniał, bo jak dla mnie i dwóch innych mechaników nie pasują niskie obroty. Nie pasuje mi osobiście dźwięk z pompy wysokiego ciśnienia, metaliczny odgłos jakby (?). Wymieniać na chybi trafił też droga sprawa. Ktoś coś? Wstawiam film gdyby coś miał pomóc. 20190718_213508.mp4
  3. Czas na rejestrację to i czas na przywitanie. Witam serdecznie ! Z okolic Gdyni, w posiadaniu a4 b8 avant 2.0tfsi quattro 09r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...