kolego Muskel1, sprawa rozwiązana. Jednak jak sie okazało problem był z kalibracja czujnika skrętu.
Czujnik był uszkodzony przez co nie można było przeprowadzić kalibracji.
Do wymiany cały pająk (manetki + taśma ) poprawna kalibracja i blędy znikły.
Jednak się udało.
Napisze, może komuś się w przyszłości przyda materiał:
Samochód: Audi A5 F5 Sportback (2018) przed lift.
Lampy tylne wysłałem do firmy specjalizującej się przeróbka z USA>EU
Po powrocie już tylko założenie w lampach były wyprowadzone potrzebne piny.
Przed zamontowaniem musimy doprowadzić dwa przewody do świateł "STOP"
w karoserii Lewa/prawa.
Kabelki wyprowadzamy z BCM2 lewa komora bagażnika,
u mnie był o numerze 8W0907064GC do lewej lampy i prawej lampy w błotnikach.
Prawa lampa pin 4 do pin 1 BCM2 czarna wtyczka
Lewa lampa pin 4 do pin 2 BCM2 zielona wtyczka.
Później parametryzacja VCP u mnie przez Ładowanie kontenera danych to robiłem moduł 46
załadowałem plik z A4 B9 8W0907064 bc, później z listy wybieramy lampconfig pod Europę (ECE), ok 7 plików.
Ładowałem też inne pliki, z koncówka "dc" np nie obsługiwał przeciwmgielnych.
Światła działały już zgodnie na Europe, brak był tylko światła przeciwmgielnego jako że
w aucie fabrycznie z tyłu nie było to potrzebna była wymiana włącznika świateł na taki z
odpowiednimi światłami, oraz doprowadzenie kabelka z klapy:
Lewa lampa w klapie Pin 5 do BCM2 pin 6 czarna wtyczka.
Po całym zabiegu lampy działają tak jak powinny.
Kabelki w zderzaku puściłem w osłonie termokurczliwej, wejście do samochodu przez gumowe
przejścia znajdujące się pod lewą lampą.
Jeżeli chodzi o przednie obrysówki wyłączamy je w sterowniku 09>kodowanie tekstowe szukamy
sidemarker_via_lcm----- zaznaczmy Not Active> Koduj