
Zibi201
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Zibi201

Informacje
-
Imię
Zbyszek
-
Miasto
WLKP
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ECU zmienione. Działa. Dzięki za pomoc.
-
Niestety sam nie zaradziłem. Mechanik twierdzi, że ECU padnięte.
-
Zibi201 obserwuje zawartość [1.6 ALZ] Problemy po wymianie sprzęgła , 1,6 ALZ nie odpala, stuka przekaźnik , Kod lakieru plastikowych dokładek (szarych) i 1 inny
-
Witam, jak w temacie - 1,6 ALZ przestał nagle palić, po włączeniu zapłonu przekaźnik 167 stuka jak oszalały i po chwili włącza się wentylator chłodnicy. Próbowałem podłączyć się Torque przez telefon (nie mam innego kabla i programu) to nie mógł się podłączyć do ECU... Jak próbowałem nim wyjechać na rozruszniku z garażu (wiem, wiem nie powinienem) to zapalił i chwilę zapalał. Teraz znów nie pali. Co to może być?
-
OK dzięki. Drutem nie chciało puścić. Ostatecznie mechanik mi to zrobił, ale nie był pewien czy coś nie spadło. Okaże się przy wymianie oleju. Zrobiłem ok. 2000km od tego czasu, więc chyba wszystko jest ok. Rurka założona podróba, bo była od ręki a na oryginał trzeba było czekać kilka dni (też kupiłem ale leży na zapasie).
-
Dzięki. Zeszło papierem wodnym 1000, poprawię 2000 i nie powinno być widać.
-
Pomyślałem o tym, ale obawiam się, że może nie pomóc...
-
OK rozumiem. Nie chcę w kolor nadwozia. Przytarłem i chcę to zamaskować.
-
Orientujecie się może jak znajdę kod koloru dokładki zderzaka? Na wlepie jest tylko kod koloru reszty budy LY9B.
-
Witam. Złamała mi się rurka/tulejka bagnetu olejowego w 1,6 ALZ w A4B6. Złamała się bardzo nisko, kolektor zasłania dostęp. Macie jakiś patent jak to wyciagnąć? Czy muszę demontować kolektor?
-
Mechanik mnie nie pytał czy ma zmienić dwumasę czy nie. Tylko mnie poinformował, że w tym aucie jest koło dwumasowe (nie wiedziałem) i może być konieczna wymiana ale oceni po demontażu. Potem stwierdził, że nie wymieniał. Naprawiałem u niego auto dwa czy trzy razy wcześniej. Niby specjalista od VAGów...
-
Tak też przypuszczam. Zwłaszcza, że przed wymianą nic takiego się nie działo, a teraz biegi zaczynają wchodzić ciężko jak kiedyś. Niestety jestem pewien, że mechanik będzie brnął w wersję, że trzeba zmienić dwumasę, oczywiście na mój koszt. Dlatego myślałem, że może ktoś zna taki objaw i mi podpowie co to może być...
-
Witam, wymieniałem niedawno sprzegło 1.6 ALZ. Zmienione z powodu ciężkiego wchodzenia biegów. Mechanik stwierdził, że dwumasa jest ok i jej nie zmieniał a tarcza sprzęgła była starta do nitów. Po zmianie mam dwa problemy: PROBLEM 1. Powyżej 2 tys. obrotów jak wciskam pedał sprzęgła to czuje takie jakby tarcie, ciężko to określić. W starym aucie, powiedziałbym że linka sprzęgła się kończy (wiem że tu jest hydrauliczne, ale chodzi o samo wrażenie/odczucie). Byłem z tym u mechanika i stwierdził, że to jest od obrotów i że tarcza się nie dotarła z kołem zamachowym i przejdzie z czasem. Przejechałem ok. 2 tys km i nie minęło. Nie wiem czy to jest prawda, bo wtedy wg mnie czuć by to było po wciśnięciu sprzęgła do końca, a ja do to czuje w trakcie wciskania sprzęgła. Nie zawsze, jakiś raz na dwa wciśnięcia i zależy od obrotów (poniżej 2 tys. i powyżej 4 tys.nie czuć wcale). Co to może być? PROBLEM 2 . Przed wymianą sprzęgła pojawiało mi się żółte ostrzeżenie o niskim poziomie oleju jak olej był na bagnecie na dole zakreskowanego pola. Dziś sprawdzałem poziom oleju i był na samym dole bagnetu (może dlatego że auto chwilę wcześniej stało pochylone (pod górkę przodem) , ale nie zaświeciło się ostrzeżenie. Czy mechanik mógł czegoś nie podłączyć? Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju? Czy do czerwonej i żółtej kontrolki jest ten sam (wydaje mi się, że do czerwonej jest ciśnienia, a do żółtej poziomu ale może bredzę...)? Dziękuję z góry za podpowiedzi!
-
Hm... ale ja odkręciłem EGR od rurki (2 imbusy 6) + przepustnicę od tej plastikowej części i nie było szans tego wyciągnąć. Ściągałeś to razem z kolektorem ssącym? Ostatecznie wymieniłem cewkę przez szczelinę, która powstała po odsunięciu przepustnicy, ale pewnie prędzej czy później będę potrzebował ją zdemontować...
-
Mam pytanie odnośnie demontażu przepustnicy i połączenia przepustnicy z metalową rurką od zaworu EGR. Mam tam uszkodzony łeb śruby, niczym nie da się jej odkręcić. Czy ktoś tak miał i zna sposób żeby wyciągnąć przepustnicę razem z rurką? Czy wchodzi w grę tylko odcięcie łba i wyciąganie śruby już po demontażu przepustnicy?
-
Mam pytanie odnośnie połączenia przepustnicy z metalową rurką od zaworu EGR. Mam tam uszkodzony łeb śruby, niczym nie da się jej odkręcić. Czy ktoś tak miał i zna sposób żeby wyciągnąć przepustnicę razem z rurką? Czy wchodzi w grę tylko odcięcie łba i wyciąganie śruby już po demontażu przepustnicy? EDIT: dopiero zobaczyłem, że to dział 3.0, a ja mam silnik 1.6... Ale po opisie widzę że podobnie umiejscowiona jest przepustnica.