Jump to content

Pawelek94

Pasjonat
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Pawelek94

Informacje

  • First name
    Pawel
  • Location
    Stalowa Wola

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tyle, że te cykanie bardziej przypomina popychacze, i słyszę je dosłownie przez sekunde max dwie po odpaleniu i tylko i wyłącznie na zimnym.
  2. Witam serdecznie. Tak jak w tytule, niepokoi mnie krótki 2-3s dźwięk jakby cykanie? Rano na zimnym silniku no i ogólnie gdy silnik jest zimny i odpalam auto. Czytałem kilka postów na ten temat ale nic konkretnego się nie dowiedziałem. Pozdrawiam
  3. Jeśli komuś się przyda, dopiero teraz naprawiłem usterkę dotyczącą słabego odpalania. Odkręcony został czujnik położenia walka rozrządu a w środku wszystko przemielone, są tam nie wiem jak to nazwać ząbki? Które były powyginane i zmieliły wszystko oprócz kabelków i blaszek. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
  4. Nie wierzę tak wszystkim na słowo ale ja nie zbyt się ogarniam w takich sprawach, a o tym, że mam zapytać o szczegóły dowiedziałem się ciut za późno chyba co nie? Wróci znajomy mechanik będzie patrzył, co do odpalenia pytam z ciekawości bo i tak raczej sam tego nie naprawie. Zdrowka
  5. olej raczej motul, zrobię tak jak mówisz a co do odpalania to za każdym razem bez wyjątku czy to bym spróbował palić na gazie czy na benzynie, cieply zimny silnik to samo łapie dopiero za 2 czasem nawet 4 razem...
  6. Awaryjne na gazie też nie odpala za 1 więc jest potrzeba sprawdzania? Sam się zdał nawet nie zapytał, zrobił co miał zrobić i 800 nie moje :d
  7. Zmieniać? Bo jeśli tak to biorę się za to jutro. Kolejny problem teraz auto pali za 3 razem, wkład pompy paliwa wymieniany msc temu, filtr tak samo orginalny.
  8. Jeździł, mówił że jest wszystko ok, szczegółów nie mówił, olej zalał taki
  9. Zmienione filtry oleju, olej, smok czyszczony, korek założony w bloku i nalany płyn do chlodnicy, ciśnienie mierzone na cieplym na zimnym wszystko ok, do odebrania auto a jak się sprawuje będę wiedział kolo 14 jak sobie je odbiorę. Tylko nadal zastanawiam się skąd ta kontrolka oleju?
  10. Aha, kontrolka się nie zapaliła, płynu troszkę na dnie zostało więc Chyba ok. Czekam co dalej Pan mechanik będzie robił.
  11. Naprawiłeś? Coś przez to się działo?
  12. Będzie zarzucana jak tylko ogarnie ten korek, w razie czego wymiana oleju na liqui moly 5w40 ew motul nie wiem który lepszy będzie i czyszczenie smoka.
  13. Witam. Mechanik mówił, że wywaliło zaslepke bloku silnika to ten korek którego dawałem zdjęcie, wywaliło płyn z chłodnicy i dlatego mógł pójść dym. Pytał czy aby na pewno to była kontrolka oleju, ponieważ na zimnym sprawdzali i cisnienie oleju w porządku, na ciepłym sprawdzą jak zamontują korek i naleją płynu do chłodnicy. Kontrolka zaswiecila się na 100% i silnik lekko cykał. Jest możliwość że silnik zaczą się przegrzewać i przez to ta kontrolka? Mogłem uszkodzić panewki czy raczej nie?
  14. Nie nie, raz tylko odpaliłem i tak stoi nic nie ruszam, mechanik dopiero weźmie w poniedziałek więc muszę czekać. Warsztat zajmuje się tylko audi wv itp więc wolę poczekać i mieć pewność co do stanu auta ew. Zmiany silnika. A pytanie czy bex podejdzie za avj na luzie bez żadnych kombinacji czy ładować avj?
  15. To może być prawdopodobne, tydzień wcześniej zaczął się problem z temperatura, mianowicie zawsze gdy odpaliłem auto czekałem kilka minut aż się nagrzeje i gaz się przyłączy a od tygodnia mógł stać nawet 30 min i wskazówka ani drgneła gaz się nie włącza dopiero podczas jazdy wskazówka w dość szybkim tempie dojeżdżała do 90. Po uszkodzeniu o którym pisałem wtedy kiedy chciałem dojechać do domu podczas jazdy zaczęła spadać
×
×
  • Create New...