Skocz do zawartości

Master911

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Master911

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Luzern

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Master911

0

Reputacja

  1. Ale tak z doświadczenia możesz coś powiedzieć czym mogą być spowodowane takie jakby wibracje/ szarpanie po puszczeniu gazu i takie jakby chrobotanie przy przyspieszaniu? Wiem że ciężko na odległość ale chciałbym przez te 2 tyg zdecydować co robić dalej z autem. Z jednej strony z automatem w szwajcarii sprzedam go 10x szybciej i za lepszą kasę niż manuala. Z drugiej zaś strony gdybym chciał nim nadal jeździć to chcę mieć auto pewne a nie jeździć ciągle z linką holowniczą. I tak już mnie to auto kupę siana kosztowało bo jest praktycznie nowy motor i fajna wersja...
  2. Witam Potrzebuje pomocy, wczoraj w trakcie wyjazdu za granice przed Zgorzelcem skrzynia weszła mi w tryb awaryjny (poza podświetlonymi biegami żadnych objawów). Jako że miałem inną możliwość kontynuowania podróży odstawiłem auto na parking strzeżony i pojechałem dalej. Po zgaszeniu i odpaleniu tryb awaryjny zniknął, autem można było normalnie jechać do przodu i do tyłu. Ogólnie mam to auto niedługo ale od początku borykam się z wibracjami. Po wymianie półosiek wibracje podczas przyspieszania zniknęły ale zostało takie jakby chrobotanie które ustaje po przekroczeniu 2000 obrotów. Wibracje (a raczej kangurka lub efekt kwadratowych kół) można odczuć po puszczeniu całkowicie gazu w czasie jazdy. Gdy tylko gaz delikatnie wciśnięty - wibracji żadnych nie ma. Próbowałem zrobić kilka dni temu adaptacje szkrzyni lecz za cholerę nie mogłem jej ukończyć - podjeżdżałem i cofałem chyba z 50 razy i w podanych blokach nie miałem ADP OK tylko "adaptacja trwa". Podczas włączania D,R,S nie mam kompletnie żadnych szarpnięć czy jakichś dziwnych dźwięków, skrzynia przed adaptacją nie miała również żadnego błędu. Jako że robię bardzo dużo km najchętniej wrzuciłbym manuala i miał wszystko gdzieś ale auto mam zarejestrowane w Szwajcarii i wiąże się to z pewnymi problemami. Czy ktoś po tych objawach może "na odległość" coś stwierdzić? Do auta będę miał wgląd za jakieś 1,5 tyg i do tego czasu nie mam nawet możliwości odczytać błędu. Bart-S miałem do Ciebie dzwonić i podjechać ale kurcze urlop był tak krótki że nie starczyło na wszystko czasu. Szkoda tylko że czasu brakło właśnie na to...
  3. Master911

    Problem z DPF

    Witam, nie znalazłem konkretnej odpowiedzi więc pytam tutaj: czy zapalenie się na liczniku kontrolki dpf oznacza że właśnie w tym momencie wypala się dpf czy oznacza że nie może rozpocząć procedury wypalania? W ciągu 1000km na autostradzie zapaliła mi się 2x i musiałem wypalić vcds bo po kilkudziesięciu km z kontrolka wchodził w tryb awaryjny. Vcds pokazał P2002 i jeszcze coś żeby odczytac błędy w liczniku. Co ciekawsze 2 razy przy trybie awaryjnym zapalił mi się błąd czujnika hamulca który dawał się normalnie skasować ale czy ma to jakiś związek...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...