Master911
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Master911
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Luzern
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Master911
0
Reputacja
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
Master911 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Ale tak z doświadczenia możesz coś powiedzieć czym mogą być spowodowane takie jakby wibracje/ szarpanie po puszczeniu gazu i takie jakby chrobotanie przy przyspieszaniu? Wiem że ciężko na odległość ale chciałbym przez te 2 tyg zdecydować co robić dalej z autem. Z jednej strony z automatem w szwajcarii sprzedam go 10x szybciej i za lepszą kasę niż manuala. Z drugiej zaś strony gdybym chciał nim nadal jeździć to chcę mieć auto pewne a nie jeździć ciągle z linką holowniczą. I tak już mnie to auto kupę siana kosztowało bo jest praktycznie nowy motor i fajna wersja... -
Master911 obserwuje zawartość Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w A4 B6 i B7
Master911 odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Witam Potrzebuje pomocy, wczoraj w trakcie wyjazdu za granice przed Zgorzelcem skrzynia weszła mi w tryb awaryjny (poza podświetlonymi biegami żadnych objawów). Jako że miałem inną możliwość kontynuowania podróży odstawiłem auto na parking strzeżony i pojechałem dalej. Po zgaszeniu i odpaleniu tryb awaryjny zniknął, autem można było normalnie jechać do przodu i do tyłu. Ogólnie mam to auto niedługo ale od początku borykam się z wibracjami. Po wymianie półosiek wibracje podczas przyspieszania zniknęły ale zostało takie jakby chrobotanie które ustaje po przekroczeniu 2000 obrotów. Wibracje (a raczej kangurka lub efekt kwadratowych kół) można odczuć po puszczeniu całkowicie gazu w czasie jazdy. Gdy tylko gaz delikatnie wciśnięty - wibracji żadnych nie ma. Próbowałem zrobić kilka dni temu adaptacje szkrzyni lecz za cholerę nie mogłem jej ukończyć - podjeżdżałem i cofałem chyba z 50 razy i w podanych blokach nie miałem ADP OK tylko "adaptacja trwa". Podczas włączania D,R,S nie mam kompletnie żadnych szarpnięć czy jakichś dziwnych dźwięków, skrzynia przed adaptacją nie miała również żadnego błędu. Jako że robię bardzo dużo km najchętniej wrzuciłbym manuala i miał wszystko gdzieś ale auto mam zarejestrowane w Szwajcarii i wiąże się to z pewnymi problemami. Czy ktoś po tych objawach może "na odległość" coś stwierdzić? Do auta będę miał wgląd za jakieś 1,5 tyg i do tego czasu nie mam nawet możliwości odczytać błędu. Bart-S miałem do Ciebie dzwonić i podjechać ale kurcze urlop był tak krótki że nie starczyło na wszystko czasu. Szkoda tylko że czasu brakło właśnie na to... -
Witam, nie znalazłem konkretnej odpowiedzi więc pytam tutaj: czy zapalenie się na liczniku kontrolki dpf oznacza że właśnie w tym momencie wypala się dpf czy oznacza że nie może rozpocząć procedury wypalania? W ciągu 1000km na autostradzie zapaliła mi się 2x i musiałem wypalić vcds bo po kilkudziesięciu km z kontrolka wchodził w tryb awaryjny. Vcds pokazał P2002 i jeszcze coś żeby odczytac błędy w liczniku. Co ciekawsze 2 razy przy trybie awaryjnym zapalił mi się błąd czujnika hamulca który dawał się normalnie skasować ale czy ma to jakiś związek...