Skocz do zawartości

Kd_cx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kd_cx

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Nysa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kd_cx

0

Reputacja

  1. Uff... Udało się Auto jeździ, wskaźniki działają. Nie musiałem nic kodować ani zmieniać wsadu. Teraz czeka mnie tylko podpięcie spalania do czerwonej kostki, podłączenie kilku pionów do masy i wymiana wyświetlacza. Cały proces nie był wykonany tak jak w instrukcjach, dlatego później opisze krok po kroku jak to wyglądało w moim przypadku. Może to się przyda innym. Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam
  2. Cześć. Właśnie próbowałem wykonać adaptacje kluczyków zgodnie z instrukcją od @prezesik18 Użyłem do tego VAG-COM 409.1-US, który dostałem z kablem KKL Podłączyłem nowy licznik -> Wybieram [25-Immobilizer] -> Jest połączenie z modułem -> Po wpisaniu loginu z nowego licznika błąd (to samo po wpisaniu pinu starego licznika) -> Wybieram więc [17-Instruments] -> Jest połączenie z modułem -> Loguje się pinem nowego -> Nic nie wyskakuje więc jest ok -> (Kontrolka immo nadal mruga nic się nie zmienia) -> Wybieram [Adaptation-10] -> Channel Number wpisuje 01 -> Read -> I w górnych 4 okienkach dostaję info: ERROR: Channel 01 Not Available Pytanie co robić dalej?
  3. A mogę zrobić to przez VCDS? Tak jak tutaj na filmiku? https://www.youtube.com/watch?v=htyjuktXyPc
  4. Cześć Po użeraniu się z niedziałającym kablem k+can udało mi się wszystko zrobić... Jednak mam problem. Odczytałem pin nowego licznika -> Wykonałem korektę przebiegu -> restart ECU -> Zgrałem wsad na dysk (backup) Następnie zgodnie z instrukcją chciałem zaadaptować kluczyki przy użyciu k+can commander. Wykonałem 3 próby: 2 razy z pinem (0xxxx) i raz z pinem (xxxx) Mimo wykonywania wszystkiego zgodnie z instrukcją ani razu nie udało się uruchomić auta z nowym licznikiem. W oknie dialogowym aplikacji cały proces wyglądał prawidłowo, każda adaptacja kluczyka kończyła się "adaptation finished" Ikonka klucza mrugała cały czas tak samo przed, w trakcie i po... Po włożeniu starego licznika auto nadal odpala normalnie. 1. Pytanie czy powinienem przeprowadzić adaptację kluczy przy użyciu VCDS? Istnieje jakaś instrukcja dla VCDS? 2. Czy jeżeli oba liczniki są takie same (ten sam zegarek + zielona i niebieska kostka w obu) to muszę przekładać jakieś piny oprócz do fisa? Stary licznik: 8D0 919 861C Nowy licznik: 8D0 919 880N W programnie: Imgur IMGUR.COM Post with 0 views.
  5. Ok. Dzięki za info Muszę przyznać, że odpowiedź na drugie pytanie zadecydowała o tym, że raczej nie podejmę się wymiany. Po prostu nie mam pewności, że licznik będzie działał prawidłowo lub przy wymianie wyświetlacza coś popsuję... A jeżeli nie ma już możliwości powrotu to istnieje ryzyko, że już auta nie odpalę... @FaziiA emulator immo nie załatwił by tych problemów? Wtedy mógłbym sobie zmieniać liczniki jak tylko chce? Swoją drogą przyznam, że najbardziej zależy mi na spalaniu. Nie chcę robić offtopa, ale czy jest jakaś możliwość odczytu spalania inna niż fis? Dodam, że obd raczej odpada, gdyż moje gniazdko ma tylko +12, -12 i linię K
  6. Cześć Pewnie ktoś już o to pytał jednak ciężko znaleźć to słowami kluczowymi. Mianowicie przymierzam się do przekładki licznika i pojawiły się pewne obawy i pytania. Wolę zapytać, niż męczyć się później z "uceglonym" samochodem 1. Potrzebuję nowych transponderów czy mogę śmiało kodować aktualne kluczyki? 2. Po zakodowaniu kluczyków do nowego licznika w momencie kiedy włożę stary licznik, auto powinno odpalać? 3. Przy dodawaniu kluczyków do nowego licznika w polu "login" wpisuję pin z nowego licznika czy starego? Czy pin starego licznika będzie mi do czegokolwiek potrzebny? 4. Ogólnie jeśli pójdzie coś nie tak to mam szansę na jakieś "recovery"? 1.8 adr 98' pierwszy lift oba zegary z zegarkiem analogowym "12,3,6,9"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...