Skocz do zawartości

koziol

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koziol

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia koziol

2

Reputacja

  1. Czy ktoś wrzuci schemacik jak podłączyć halogeny w przekaźnik odpowiedzialny za sterowaniem światła w podsufitce przy wł/wył z pilota drzwi? Za bardzo się nie znam i potrzebuję dokładnej instrukcji. Potrzebuję tylko taki efekt mimo, iż przy wł alarmu będzie on krótkotrwały (mam blisko do domu i mogę sobie pozwolić na zamknięcie auta z pilota będąc już przy drzwiach... Z góry dzięki
  2. Jak nie trafi się osoba z pomysłem to wezmę kątówkę i potne to w środku ale daj mi takie fotki pomogą mi upodobnić wycięty tunel do oryginału
  3. Proszę o pomoc w wykonaniu tunelu na narty w moim oparciu tylnych siedzeń. Tak niewiele trzeba było by konstruktor zafundował mi taki tunel przecież mam wysuwany podłokietnik i można było to zrobić. Tak mam problem ponieważ nie wiem jak dobrać się do kanapy od strony bagażnika. Widoczna jest tylko wykładzina, która w jakiś sposób została tam zamontowana. Niestety próbowałem ją podważyć ale nic z tego. Może ktoś próbował już wykonać coś takiego bez użycia kątówki!!! Nie mam blachy jak dotykam te zagłębienie to czuję tylko gąbkę. Poradźcie coś... Zdjęcia:
  4. czekamy w takim razie na jakieś sugestie kolegów. Pozdr
  5. Wymieniłem całe oświetlenie a4 z 1998 roku na led. Świeci super jednak miałem podobny problem jak koledzy. Lampki boczne w podsufitce nie chciały swiecić ze względu na odwrotną polaryzację led. Zamieniłem kabelki czarny z biało czarnym jak radzili koledzy w tym poście i świecą bez problemu. Teraz jednak zapalając jedną z bocznych lampek l/p osobnym przyciskiem zapala się lampka lewa bądź prawa oraz zawsze światło środkowe (rurka). Tak samo zamykając auto lamka rurkowa w podsufitce się zapala natomiast jak otwieram gaśnie. Coś jest nie tak zamiana kabli spowodowała w/w skutki negatywne co robić? Które przewody należy jeszcze zamienić?
  6. koziol

    Regeneracja lakieru

    Koledzy czy w woj. opolskim (teraz jestem w Strzelcach Opolskich) są warsztaty specjalizujące się w regeneracji lakierów? Jeżeli ktoś może polecić dobry i tani warsztat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
  7. Jocker miałeś problem z dodatkowymi zegarami czyli olej z lewej i akumulator z prawej strony? Po zabawie z wymianą te zegary mi nie działają. Ja wam nie pomogę choć wielu do mnie pisze ponieważ totalnie się na tym nie znam. Pozdro
  8. Znalazłem! są strzałki wszystko ok. Jednak przy 80 km/h zaczyna się niezbyt miły szum-huczenie w aucie. Te belki są spore to fakt może jak założe box to się coś zmieni.
  9. Dziękuję za zaproszenie ale w najbliższym czasie nie mogę a ustarkę muszę usunąć. Może coś więcej na temat tych trójkącików? Jak odnaleźć te oznaczenia?
  10. Koledzy zamontowałem bagażnik bazowy do mojej audi a4 B5 sedan z 1998 roku (oczywiście oryginalny). Miałem z tym troche problemu, ponieważ dach w tylniej części dość szybko opada i nie wiedziałem gdzie dokładnie umiescic tą tylną belkę. Już wiem, że popełniłem błąd, ponieważ przy 80 km/h w aucie strasznie huczy a drzwi wpadają w delikatny rezonans i drżą. Pytanie podstawowe proszę o jakiś schemat (może istnieje) gdzie dokładnie montuje się bagażnik bazowy w sedanach. Na tym dachu naprawde jest mało miejsca gdzie jest równo praktycznie dach jest garbiasty i rozstaw miedzy belkami musiałby wynosić 20 cm; jak tu równo umieścic belki np. pod box-a no i żeby tak nie huczało?
  11. Wiele osób do mnie pisze więc odpowiadam na forum ogólnie. FIS jest do zrobienia w wersji bez FIS! Działają wszystkie funkcje i zegary wyglądają pięknie. Jeżeli bardzo wam zależy na takich zegarach bawcie się w to bo warto, ale do rzeczy: Mój "spec" niestety nie chce już nikomu tego robić, bo jak powiedział strasznie dużo z tym roboty i nie ma czasu (pewnie poprostu nie ma czasu). Zniechęciło go pewnie bardzo mozolne studiowanie schematów a miał na głowie wiele spraw udało mi się go jednak zmęczyć by dokończył dzieło. Poszukujcie kogoś, kto potrafi zgrywać softy ze starego licznika do nowego. Aktywowanie funkcji jest prostsze bo są do tego schematy na forum. Jak mechanik pozwoli mi podać swój kontakt napewno o tym powiadomię. Pozdrawiam i jeszcze raz polecam zakładanie FIS-a!
  12. Ja mam audi ze stycznia 1998 roku i miałem już immo w liczniku. Na 99% do końca 1997 roku liczniki były bez immo.
  13. Panowie czy po założeniu instalacji gazowej i jeździe na gazie komputer pokładowy będzie wyświetlał spalanie gazu. Jak to jest bo kompletnie sie nie znam na tym a chce wiedzieć czy po założeniu tak będzie... Chodzi głównie o stag300 lub BRC sequent 24 jeszcze nie wiem którą założyć. Może po doświadczeniach coś doradzicie na szybko...
  14. Koledzy mam A4 z 1998 roku 1.8 125 PS. Zaczęło się od tego, że na rozgrzanym silniku (co jest dziwne, bo wszyscy piszą że na zimnym) zaczynają mi falować obroty. Do tej pory miało to miejsce tylko na postoju przy przejeździe kolejowym, gdy stałem chwile na biegu jałowym. Coś jednak musi sie dziać bo coraz częściej przy szybkim przyśpieszaniu ma niesamowity chwilowy skok jakby nagle ktoś odciął dopływ paliwa po czym znowu wciska w siedzenie. Skąd się może brać takie silne zadławienie?
  15. Montaż koledzy był u speca więc za bardzo nie wiem jak przebiegała adaptacja. Z resztą widzicie ile zadawałem pytań. Większość odpowiedzi znajdziecie we wszystkich postach tego tematu. Podobno nie jest łatwo zaadoptować funkcji spalania, reszta funkcji podłączana jest w miarę szybko szczególnie gdy jest klima wtedy jest więcej czujników. Koszty: licznik: 160 zł manetka: 70 zł ramki do zegarów: 70 zł robocizna 200 zł Ja mam nowe radio cd concert jeżeli macie starsze to bez problemu wyświetla na FIS-ie RDS. Powodzenia i życzę udanych adaptacji nowych liczników FIS. Naprawde warto!!! W nocy wszystko rozbłyska jak kokpit w samolocie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...