Skocz do zawartości

swiety1337

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O swiety1337

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Pruszcz Gdański

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia swiety1337

0

Reputacja

  1. Siema, Czy ktoś z Was może montował zestaw od H&R? Podejdzie on do B6 avant w FWD? Wydaje mi się, że tak... https://coilovers.pl/index.php/produkt/stabilizatory-sportowe-hr-audi-rs4-avant-2/
  2. Dla pewności przejadę. Zajmie to chwilę, a przynajmniej później nie będzie problemu. Dzięki.
  3. Czy pod biedrony 16" trzeba frezować zaciski? Jeżeli tak, to jak rozumiem najlepiej do płaszczyzny zaznaczonej na czerwono?
  4. Wszystko masz opisane w pierwszym poście. W skrócie podchodzą - z tyłu do wymiany też osłony tarcz.
  5. Podejdą te na swapa? Zacisk hamulcowy przód P/L AUDI A6 C6 2.0-2.7-3.0 TDI 320mm 973 974 Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Cena za sztukę!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu paczki!! Prosimy o przemyślane zakupy!! Zwrot tylko... Zacisk hamulcowy tył P/L AUDI A6 C6 2.0 2.7 3.0 TDI 2.0 3.2 TFSI Wodynie • OLX.pl WWW.OLX.PL Posiadamy szeroki asortyment części do tego modelu!! Części pochodzą z wersji EU!! Z legalnego źródła!! Objęte są GWARANCJĄ ROZRUCHOWA!! Wysyłka Kurier DPD!! Cena wysyłki zależna jest od wagi i gabarytu...
  6. swiety1337

    Pusty przycisk

    Dzięki. Coś słabo szukałem.
  7. swiety1337

    Pusty przycisk

    Cześć, Szukam części zamiennej/kodu handlowego. Ewentualnie sposobu w jaki szukać uszkodzonego, "pustego" przycisku, jak na załączonym zdjęciu. Z góry dzięki za pomoc.
  8. Ja podejdę do tematu w listopadzie, także dam znać. Wstępnie spróbuję również bez rezania.
  9. Nadal trzeba przy nich rezać otwór?
  10. Czy te podejdą? DYSZE SPRYSKIWACZA MGIEŁKA AUDI A6 C6 A4 B6 B7 A8 8213177952 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 125 zł - DYSZE SPRYSKIWACZA MGIEŁKA AUDI A6 C6 A4 B6 B7 A8 (8213177952). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Oryginalne z ASO, powinno być git. Opis też się zgadza. Jednak kody zgoła inne od tych w tutorialu.
  11. Jakieś podciśnienie do turbiny dochodzi. Jutro sprawdzę dokładnie wartości wakuometrem, przy odpalonych BS w 011. Z tego co wyczytałem wartości maksymalne powinni wynosić ~ -0,6bar. Druga sprawa to powiedzmy pozycja domyślna turbiny, bez podciśnienia. U mnie, tak jak napisał Kamil, turbo cały czas jest przeładowane, tzn. łopatki dają maks. ciśnienie. Opis - uproszczony. O ile dobrze rozumiem, przy prawidłowej pracy, w momencie wyłączenia silnika, czy generalnie zrzuceniu nogi z gazu, podciśnienie/ciśnienie na gruszce powinno wynosić 0, co by się wiązało z przestawieniem łopatek w tryb "najniższego doładowania" (coś na zasadzie zaworu NC - normally closed). W momencie depnięcia na pedał gazu, podciśnienie rośnie, gruszka wymusza ruch łopatek, które z kolei ustawiają się w pozycji generowania większego ciśnienia. Wraz ze wzrostem podciśnienia ich pozycja się zmienia, celem generowania wyższego ciśnienia na wyjściu. Teraz o ile rozumiem, zakładając że to co napisałem powyżej jest prawdziwe, u mnie łopatki zablokowały się w skrajnej pozycji najwyższego ciśnienia, i w związku z zapieczeniem nie mogą wrócić do swojej właściwej pozycji przy zerowym podciśnieniu. UPDATE Niestety to jednak geometria. Ciśnienie z N75 na wakuometrze dochodziło do -0,8 bara.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...