Skocz do zawartości

Unnamed95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Unnamed95

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Unnamed95

0

Reputacja

  1. U mnie zaczęło się to po tygodniu od odebrania auta od mechanika, zdążyłem już wyjeździć pełny bak paliwa Problem pojawia się kolejny dzień, chwile pochodzi na wolnych obrotach i gaśnie, po odpaleniu chodzi normalnie.
  2. Samochód mam od lutego ubiegłego roku, na początku grudnia silnik po odpaleniu Na zimnym silniku wpadał w wibracje , po +- 2 minutach uspokajał się i chodził równo, na ciepłym silniku tego nie było, auto pojechało do mechanika i stwierdził ,że winne są wtryski dlatego pojechały na sprawdzenie i okazało się ze żaden nie trzyma parametrów , przez to były regenerowane i przy okazji sprawdzona pompa i zawór
  3. Witam, mam problem z moją audi, wczoraj wieczorem po odpaleniu auta i przejechaniu dosłownie 500m wyskoczyła migająca kontrolka świec żarowych a auto wyraźnie straciło moc, zatrzymałem się i zgasiłem silnik, po odpaleniu kontrolka już nie migała a auto miało już swoją moc, dzisiaj podłaczyłem pod komputer i oto jakie błedy się pokazały. 5211 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 177889 km Data: 2020.01.13 Czas: 22:09:27 Prędkość obrotowa silnika: 785.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 98.8 % Prędkość pojazdu: 6 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 25 °C Temperatura powietrza zasysanego: 8 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.060 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 785.5 /min Prędkość pojazdu: 4.34 km/h Średnia dawka wtrysku: 35.55 mg/stroke Temperatura paliwa: 12.7 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 161300 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 5215 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0087 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 177867 km Data: 2020.01.13 Czas: 11:03:59 Prędkość obrotowa silnika: 691.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 98.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 15 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.600 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Liczba obrotów wału korbowego (obr./min.): 691.5 /min Prędkość pojazdu: 0.00 km/h Średnia dawka wtrysku: 36.57 mg/stroke Temperatura paliwa: 11.7 °C Wysokie ciśnienia paliwa: wartość rzeczywista: 102600 hPa Regulacja ciśnienia na szynie: status-Bits 0-7: 00000101 Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bits 0-7: 00110100 Dodam ,że tydzień temu odebrałem samochód od mechanika, były regenerowane wszystkie wtryski, sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia oraz sprawdzony zawór ciśnienia na listwie wtryskowej i wymieniony filtr paliwa na nowy. Z góry dziękuje za rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...