Skocz do zawartości

koza666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koza666

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    G

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia koza666

0

Reputacja

  1. Podmieniłem gateway i nic to nie zmieniło. Ale udało się zlokalizować problem - naprowadził mnie na to brak reakcji blokady kierownicy na zapłon - okazało się że to jednak bezpiecznik od kolumny kierowniczej... Sprawdzałem wcześniej wszystkie bezpieczniki miernikiem i na każdym pokazywał ciągłość sygnału, ale nie wyciągałem ich z gniazd żeby je obejrzeć 😅 Może to wina miernika, bo miał już słabą baterię. Winna najprawdopodobniej przelotka od chińczyka i jednak był to bezpiecznik od gateway'a - panel brązowy od strony pasażera, bezpiecznik nr 5
  2. Zakupiłem moduł gateway o tych samych numerach na podmiankę. Jakieś pomysły co to jeszcze mogłyby być albo co mógłbym sprawdzić?
  3. Witam kolegów, mam nadzieję że ktoś pomoże rozwiązać mi zagadkę z awarią w A4 B8. Chciałem zamontować sobie radio z androidem (COIKA 8.8" z aliexpress). Wyciągnąłem panel klimy, MMI, ekran, zamontowałem radio, podłączyłem wiązkę do MMI i do gateway'a oraz kabel LVDS. Radio się uruchomiło, więc chciałem je przetestować, - funkcje androida działały, ale chciałem jeszcze sprawdzić czy łączy się z MMI. Po przełączeniu się na MMI pokazało brak sygnału, ponieważ MMI nie było uruchomione. Dlatego chciałem odpalić auto kluczykiem - włączyłem zapłon i radio zgasło. Dodatkowo zegary w ogóle nie wstały - świeci się tylko kontrolka ręcznego. Auto nie chciało w ogóle zapalać, w końcu za którymś razem zakręciło rozrusznikiem i zapaliło na 1-2 s. Założyłem że może jest to jakiś błąd z komunikacją CAN lub spalony bezpiecznik, więc wywaliłem to radio i wróciłem do oryginału oraz sprawdziłem wszystkie bezpieczniki po bokach deski oraz w bagażniku - żaden nie był przepalony. Po powrocie do oryginału objawy niestety są nadal takie same - po próbie uruchomienia auta zegary się nie zaświecają, MMI nie uruchamia się automatycznie - można je uruchomić przyciskiem, ale po załadowaniu interfejsu samo się wyłącza. Oprócz tego auto nie chce palić, a jak już zapali, to gaśnie po sekundzie. Próba odpinania aku też nic nie pomogła. Próbowałem podłączyć się VCDS, ale brak jest komunikacji po CAN. Czy radio mogło usmażyć gateway albo inny moduł? Na pewno nie jest to wina licznika - mam drugi na podmiankę i on też nie wstaje. Zasilanie musi do niego dochodzić - po podłączeniu słychać jak wskazówki się zerują/bazują. Centralny, światła oraz klima działają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...