Skocz do zawartości

hadeslcn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hadeslcn

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia hadeslcn

0

Reputacja

  1. Masa jest na swoim miejscu. Sprawdzał ją miernikiem i wskazało, że jest ok. Odkręcał ją jeszcze i sprawdzał, bez skutku.
  2. Wszędzie. Tak jakby akumulatora wcale nie było.
  3. Witam, W moim Audi a4 b5 1995 1.9TDI 90 KM padła oryginalna skrzynia, w związku z czym zakupiłem na szrocie inną i zleciłem wymianę zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Po założeniu sprawnej i przykręceniu trzech śrub mocujących sprawdził przy włączonym silniku, czy wszystkie biegi wchodzą tak, jak powinny, a później zaczął skręcać resztę. Po zakończeniu roboty chciał odpalić samochód i wykonać jazdę próbną, lecz jak się okazało, auto kompletnie nie reaguje. Tak, jakby akumulator został całkowicie rozładowany, ale po podłączeniu go do testera w celu próby odpalenia "z kabla", z przewodów uniósł się dym. Przy wymianie akumulatora na inny działo się podobnie - zero reakcji. Sprawdził wszelkie bezpieczniki, masę itd. i wszystko wydaje się być w porządku. Kostka również nie jest spalona. Wspomniał, że przy kręceniu jednej ze śrub skrzyni biegów słyszał odgłos tykania, jakby palił się bezpiecznik, ale wszystkie są sprawne. Jaka więc może być przyczyna? Szukamy odpowiedzi w internecie, kombinujemy i nie mamy zupełnie pomysłu jak rozwiązać ten problem. Jeżeli to istotne, poprzednia skrzynia posiadała oznaczenie CPC, a obecna DHF.
  4. Witam, Od dłuższego czasu borykam się z takim problemem, że gdy skręcę maksymalnie koła w lewą lub prawą stronę, to z okolic lewego koła wydobywa się dźwięk intensywnego tarcia. Podejrzewałem, że może to być wina zużytych wahaczy i końcówek, lecz po wymianie kompletu wahaczy, obydwu końcówek (zawieszenie wymagało wymiany)i ustawieniu zbieżności kół problem nadal występuje. Czy może to być przyczyna zużytych tarcz i klocków hamulcowych (również wymagają wymiany)? Poniżej nagranie tego dźwięku VID_20190825_160447.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...