Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak prądu po wymianie skrzyni


hadeslcn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W moim Audi a4 b5 1995 1.9TDI 90 KM padła oryginalna skrzynia, w związku z czym zakupiłem na szrocie inną i zleciłem wymianę zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Po założeniu sprawnej i przykręceniu trzech śrub mocujących sprawdził przy włączonym silniku, czy wszystkie biegi wchodzą tak, jak powinny, a później zaczął skręcać resztę. Po zakończeniu roboty chciał odpalić samochód i wykonać jazdę próbną, lecz jak się okazało, auto kompletnie nie reaguje. Tak, jakby akumulator został całkowicie rozładowany, ale po podłączeniu go do testera w celu próby odpalenia "z kabla", z przewodów uniósł się dym. Przy wymianie akumulatora na inny działo się podobnie - zero reakcji. Sprawdził wszelkie bezpieczniki, masę itd. i wszystko wydaje się być w porządku. Kostka również nie jest spalona. Wspomniał, że przy kręceniu jednej ze śrub skrzyni biegów słyszał odgłos tykania, jakby palił się bezpiecznik, ale wszystkie są sprawne. Jaka więc może być przyczyna? Szukamy odpowiedzi w internecie, kombinujemy i nie mamy zupełnie pomysłu jak rozwiązać ten problem. Jeżeli to istotne, poprzednia skrzynia posiadała oznaczenie CPC, a obecna DHF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz prądu wszędzie czy tylko na rozruszniku? Próbnik z żarówką 20w i po kolei zaczynając od akumulatora - karoseria.

Edytowane przez krzychuG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, krzychuG napisał:

Nie masz prądu wszędzie czy tylko na rozruszniku? 

Wszędzie. Tak jakby akumulatora wcale nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może masa wylazła z mocowania w nadwoziu koło akumulatora ,bo pewnie odpinał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, krzychuG napisał:

No to może masa wylazła z mocowania w nadwoziu koło akumulatora ,bo pewnie odpinał.

Masa jest na swoim miejscu. Sprawdzał ją miernikiem i wskazało, że jest ok. Odkręcał ją jeszcze i sprawdzał, bez skutku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaj żarówką bo zdarza się że miernik pokaże przejście ,zacznij klema + i nadwozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wlazł jakiś przewód między skrzynie a silnik i przy dokręcaniu przecięło izolację i mechanik słyszał zwarcie + do masy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...