hadeslcn 0 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Witam, W moim Audi a4 b5 1995 1.9TDI 90 KM padła oryginalna skrzynia, w związku z czym zakupiłem na szrocie inną i zleciłem wymianę zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Po założeniu sprawnej i przykręceniu trzech śrub mocujących sprawdził przy włączonym silniku, czy wszystkie biegi wchodzą tak, jak powinny, a później zaczął skręcać resztę. Po zakończeniu roboty chciał odpalić samochód i wykonać jazdę próbną, lecz jak się okazało, auto kompletnie nie reaguje. Tak, jakby akumulator został całkowicie rozładowany, ale po podłączeniu go do testera w celu próby odpalenia "z kabla", z przewodów uniósł się dym. Przy wymianie akumulatora na inny działo się podobnie - zero reakcji. Sprawdził wszelkie bezpieczniki, masę itd. i wszystko wydaje się być w porządku. Kostka również nie jest spalona. Wspomniał, że przy kręceniu jednej ze śrub skrzyni biegów słyszał odgłos tykania, jakby palił się bezpiecznik, ale wszystkie są sprawne. Jaka więc może być przyczyna? Szukamy odpowiedzi w internecie, kombinujemy i nie mamy zupełnie pomysłu jak rozwiązać ten problem. Jeżeli to istotne, poprzednia skrzynia posiadała oznaczenie CPC, a obecna DHF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG 5 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 (edytowane) Nie masz prądu wszędzie czy tylko na rozruszniku? Próbnik z żarówką 20w i po kolei zaczynając od akumulatora - karoseria. Edytowane 17 Czerwca 2022 przez krzychuG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadeslcn 0 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 14 minut temu, krzychuG napisał: Nie masz prądu wszędzie czy tylko na rozruszniku? Wszędzie. Tak jakby akumulatora wcale nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG 5 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 No to może masa wylazła z mocowania w nadwoziu koło akumulatora ,bo pewnie odpinał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadeslcn 0 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 9 minut temu, krzychuG napisał: No to może masa wylazła z mocowania w nadwoziu koło akumulatora ,bo pewnie odpinał. Masa jest na swoim miejscu. Sprawdzał ją miernikiem i wskazało, że jest ok. Odkręcał ją jeszcze i sprawdzał, bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuG 5 Opublikowano 17 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2022 Sprawdzaj żarówką bo zdarza się że miernik pokaże przejście ,zacznij klema + i nadwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elhape 12 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 A nie wlazł jakiś przewód między skrzynie a silnik i przy dokręcaniu przecięło izolację i mechanik słyszał zwarcie + do masy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się