Skocz do zawartości

knife42

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O knife42

Informacje

  • Imię
    knife
  • Miasto
    słupca

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia knife42

0

Reputacja

  1. Jeśli pompa ok, panewki ok, silnik ładnie chodzi to co to może być że ciśnienie oleju słabe ?
  2. nowa pompa i smok. jak to jest z tą podstawą filtra oleju w której jest zawór ciśnienia . Ktoś to wymieniał ?
  3. Witam . Widzę że temat jeszcze nie zamknięty i trochę czasu upłynelo ale czy doszedłeś do przyczyny tej usterki ? u mnie podobny problem w 1.8 t awt i podejrzenie na podstawę filtra oleju bo w niej jest zawór ciśnienia i to pewnie też było w twoim przypadku . ???
  4. Witam wszystkich. Tydzień temu pojawiła się u mnie kontrolka ciśnienia oleju. Zmierzono ciśnienie manometrem i na gorącym silniku było na jałowych 1,2 - 1.4 bar , a przy 2000 rmp miał 2,5 bar. Według ksiązki ma być 1,2 do 1,6 bara na jałowym i 2.5 do 4,5 bara przy 2000 obr. na gorącym silniku. auto ma 156000 przebiegu. Sprawdzono panewki- ok. Wymieniono pompę oleju i ciśnienie bez zmian jak wyżej. Czy ktoś już miał taki przypadek ? Osobiście podejrzewam podstawę filtra oleju z zaworem ciśnienia oleju ale czy to się w ogóle komu kolwiek kiedyś popsuło ? pytam bo nowa podstawa kosztuje prawie 800 zł. Jeśli ktoś miał taki przypadek to prosiłbym o pomoc bo nie chcę na ślepo wymieniać .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...