massm7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O massm7
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Andrychów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia massm7
0
Reputacja
-
massm7 obserwuje zawartość Logi dynamiczne A4 B6 1.9TDI AVF i silnik szarpie, logi do analizy
-
cześć, auto szarpie przy obrotach powyżej 2.000, przy wyższych kopci i nie chce ciągnąć dalej. Założony nowy N75, przewody podciśnienia wymieniałem chyba 3 lata temu, turbina wyczyszczona przy wymianie oleju. jedynie przepływomierz podmieniłem na inny ori używkę za 5dych i nie jestem go pewien czy jest dobry. co powiecie o logach, kupić nowy przepływomierz czy szukać jeszcze gdzie indziej?
-
Witam, Mam problem ze swoim Małyszem, auto zaczęło szarpać przy przyspieszaniu powyżej 2.000 obrotów. Na pierwszy ogień poszła przepływka, kupiłem używkę, podmieniłem i nic nie pomogło. Przejrzałem przewody od podciśnienia (wymieniałem wszystkie kilka lat temu) i trafiłem na luźny/odłączony idący od N75 do zbiornika podciśnienia- wpiąłem z powrotem ale to nie była przyczyna szarpania. Dzisiaj zdjąłem pokrywę zaworów, zmierzyłem oporność bezpośrednio na pompowtryskach i wyszło mi 0.4 Ohma na każdym. Podgiąłem piny i poskładałem. Zrobiłem też LOGI STATYCZNE kąt wtrysku w 004, korekty w 013, elektrozawory w 018, bipy w 030- wszystkie wartości w normie LOGI DYNAMICZNE- i tu widać problem Walnięty podmieniony przepływomierz czy może coś innego? Dodam że auto nie chciało dociągnąć do 4.000 obrotów i co ważniejsze chyba turbina jest już na umarciu bo słychać metaliczny dźwięk przy wyższych obrotach ( od dłuższego już czasu świszczy, gwizda itp). Czy problemem jest tutaj wyłącznie turbina i jej wymiana załatwi sprawę?