Skocz do zawartości

massm7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O massm7

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Andrychów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia massm7

0

Reputacja

  1. cześć, auto szarpie przy obrotach powyżej 2.000, przy wyższych kopci i nie chce ciągnąć dalej. Założony nowy N75, przewody podciśnienia wymieniałem chyba 3 lata temu, turbina wyczyszczona przy wymianie oleju. jedynie przepływomierz podmieniłem na inny ori używkę za 5dych i nie jestem go pewien czy jest dobry. co powiecie o logach, kupić nowy przepływomierz czy szukać jeszcze gdzie indziej?
  2. Witam, Mam problem ze swoim Małyszem, auto zaczęło szarpać przy przyspieszaniu powyżej 2.000 obrotów. Na pierwszy ogień poszła przepływka, kupiłem używkę, podmieniłem i nic nie pomogło. Przejrzałem przewody od podciśnienia (wymieniałem wszystkie kilka lat temu) i trafiłem na luźny/odłączony idący od N75 do zbiornika podciśnienia- wpiąłem z powrotem ale to nie była przyczyna szarpania. Dzisiaj zdjąłem pokrywę zaworów, zmierzyłem oporność bezpośrednio na pompowtryskach i wyszło mi 0.4 Ohma na każdym. Podgiąłem piny i poskładałem. Zrobiłem też LOGI STATYCZNE kąt wtrysku w 004, korekty w 013, elektrozawory w 018, bipy w 030- wszystkie wartości w normie LOGI DYNAMICZNE- i tu widać problem Walnięty podmieniony przepływomierz czy może coś innego? Dodam że auto nie chciało dociągnąć do 4.000 obrotów i co ważniejsze chyba turbina jest już na umarciu bo słychać metaliczny dźwięk przy wyższych obrotach ( od dłuższego już czasu świszczy, gwizda itp). Czy problemem jest tutaj wyłącznie turbina i jej wymiana załatwi sprawę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...