Skocz do zawartości

Elviszyje

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elviszyje

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Elviszyje

0

Reputacja

  1. Witam. Szukałem, czytałem sporo tematów na ten temat i w żadnym nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. W każdym temacie inna sytuacja u mnie występuje. Posiadam a4 od 6 miesięcy, oczywiście jak kupowałem to stan igła ?. Dopiero po 5 miesiącach zaczęła się inwestycja, mniejsza z tym. Na początku miałem lekki problem z ogrzewaniem. M.in mogłem ustawić sobie jedna temperaturę albo LO albo HI problem polegał na tym, ze silniczki od klap się zacinały i nie raz musiałem im pomoc manualnie aby się przestawiły. Nie przeszkadzało mi to do momentu kiedy tak naprawdę już wgl przestało grzać. Klima działa bd, za to ogrzewanie tak na max 20 stopni. Wymieniłem z obu stron potencjometry ładnie wyczyściłem dałem nowy specjalny smar i silniki chodzą jak szalone ?. ( ogrzewania dalej nie ma, wrzucę jeszcze filmik jak silniczek chodzi na HI coś tam się zacina ale jest podniesiony na max). Zaczęło gorzej grzać miesiąc po wymianie radia z oryginalnego na dotykowe( nie wiem czy to ma znaczenie ale może coś pokasztanil majster wsadzając i coś odłączył od climatronika) ??‍♂️. Nagrzewnica odpowietrzona, płyn nie ucieka. Waż wchodzący do niej gorący, powrót ciepły. Przy wymianie silniczków słyszałem lekkie syczenie w okolicach nagrzewnicy ale chyba tak powinno być. Później problem miałem z odpalaniem i jeszcze gorzej grzało po wymianie maglownicy. Na dzień dzisiejszy ustawiony mam climatronic na HI i z nawiewu kierowcy wieje takie 20 stopni z środkowego tez ale już od strony pasażera chłodniejsze. Pomocy i pozdrawiam IMG_1178.MOV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...