Skocz do zawartości

KorV1nex

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KorV1nex

Informacje

  • Imię
    Kewin
  • Miasto
    Ostrów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Edit. zacząłem rozcinać przewody od wentylatorów. po podaniu na ostro prądu z akumulatora oba nie ruszyły. podpiąłem jakiś komputerowy wentylator na wyjsciu moduły i włącza się . wiec zapewne wentylatory spalone. ale pytanie mozliwe ze oba ? i pytanie czy to problem za bardzo otwartego termostatu rozwiąże
  2. ten przy chłodnicy. ponadto dzieje się tak że. jak jade spokojnie to potrafi temperatura ta z czujnika przy ściance grodziowej być na około 70 stopni a termostat już się wysterowywuje na 100% co w konsekwencji powoduje ze jest niedogrzany przy delikatnej jeździe
  3. Siemka Pacjent: Audi A4 B7, silnik ALT — dość ciekawy przypadek Objawy: Czasami w korku temperatura rośnie powyżej 90°C — silnik się gotuje Z klimatyzacji dobiega dziwny dźwięk — jakby było słychać ciśnienie, coś syczy Kiedy silnik się gotuje — klimatyzacja przestaje działać (tak mi się wydaje) Przy spokojnej jeździe temperatura utrzymuje się raczej na poziomie 70°C — zamiast standardowych 90°C. Natomiast przy ostrzejszej jeździe trzyma równo 90°C Nie włączają się wentylatory — mimo że na dwóch czujnikach temperatura przekracza 100°C (sprawdzane VCDS-em) VCDS: Sprawdziłem czujniki na zimnym silniku — G62 i G83 pokazywały tę samą wartość Najpierw zaczęła rosnąć temperatura na G62 — około 100°C termostat się otworzył i G83 również zaczęła rosnąć W trakcie jazdy G62 nie chciał przekroczyć 40°C — ale możliwe, że to przez krótką trasę (ok. 10 km) Później zostawiłem auto na postoju z odpalonym silnikiem — G62 zaczęło rosnąć i dogoniło G83 (ok. 102°C) Kiedy obie wartości się zrównały — zaczęły dalej rosnąć razem Wentylatory wciąż się nie załączyły Przed analizą sprawdziłem błędy — jeden się pojawił, ale raczej przez to, że tydzień temu odpinałem akumulator
  4. Witam, dostałem informacje ze można wykonać moda jak w tytule. u mnie jest ściana grodziowa więc, będzie cięcie, znalazłem instruktarze ale każdy był niepełny w kontekście części, potrzebuje jakiś schemat na którym sa części które muszę mieć do wykonania takiego moda. Czy ktoś ma jeszcze materiały do takiego czegoś?
  5. No dobrze ale sam wariator to ja rozumiem ale co z tym zaworem ?
  6. rozumiem. Cenię twoją opinię ale nie mogę go sprzedać i silnika również wymienić bo jestem na niego skazany wiec muszę w niego ładować kase ale pytanie czy konkretnie ta wycena jest sensowna?
  7. Witam jestem posiadaczem a4 b7. 2.0 alt. zbliża się wymiana rozrządu i chce ogarnąć temat wariatora bo tyrkotania słychać mocne przy odpaleniu. poprosiłem mechanika o wycenę rzeczy które mogą być do wymiany i ile +/- moze to kosztować. Wiec zrobił wycenę i chciałbym się podzielić czy jest Okey. nie oczekuję nic więcej od tego auta tylko żeby przejechał około 150k bez myślenia o wariatorze.
  8. Witam mam problem jak w temacie, żarówka jest dobra, szukam bezpiecznika stopu ale nie mogę znaleźć oczywiśćie tylko lewa strona stopu nie działa centralny i prawy świecą gdzie znajde beezpiecznik albo przyczynę problemu? z góry dziękuję!
  9. modułu bluetooth nikt nigdy nie montował bo wszystko jest orginalne. bez kombinowania dopiero ja zacząłem modzić. nawigacja jest ta na fis przycisk obok drążka zmiany biegów a czytnik w bagażniku. Dokładnie
  10. witam w b7 miałem ori bluetooth do rozmòw , system glosnomowiacy oraz ori navigacje. radio było Concert II. zamontowałem RNSA i mam problem z systemem głośnomówiącym. otóż samochód łączy się z telefonem. radio się wycisza a ja nic nie słyszę. a osoba z którą rozmawiam mnie słyszy. co może być nie tak ? radio po zamontowaniu działa prawidłowo. muzyka z karty działa z płyty również, radio jak najbardziej. co godzinne informuje o utrudnieniach w ruchu czy coś podobnego. także wszystko działa poza jedną funkcją. jakby RNS połowicznie to ogarniał bo jak klikam TEL to wyskakuje ze telefon niepodłączony. a z kolei na Fisie działa tak jak zawsze czyli pokazuje komunikaty, wyświetla kontakty i obsługa z multifinkcji działa prawidłowo.
  11. eh nie ma opcji zeby ktoś uwierzył. po 1 sprawdzane drugim samochodem, opinia innych nie tylko moja a po drugie co zabawne świecą że ich oślepia przy założonych zwykłych żarówkach h7 i byłem na stacji i ponoć wszystko porządku. a przy ledach ani jednej takiej sytuacji nie miałem. Panowie...
  12. @pelonek1 zgadzam się zupełnie z tobą ale podkreśle jeszcze raz wszystko było okey i nikogo nie oślepiało
  13. tak czy inaczej chce to zrobić w miarę ,, zgodnie ze sztuk'' układ samopoziomowania+ spryskiwacze
  14. no nie do końca bo długo nie mialem problemów z kontrolą do momentu aż przeleciałem obok nich trochę dużo za szybko niz powieninem. jak się zorientowałem to po heblach i w tym problem był a nie było do czego to poszło o żarówki. oraz tak jak mówie nie oślepiałem nikogo nikt nigdy nie świecił długimi żebym wyłączył tą latarnie swoją wiec było git.
  15. Witam posiadam a4 b7 halogenem. fatalnie świeciły mimo ze kupowałem duzo lepsze żarówki nic to nie dało. stwierdziłem ze kupie LED żarówki i może będzie lepiej. było super różnica ogromna odcięcie lini światła też. (zapłaciłem około 350 zł więc nie hińczyk ) sprawdziłem jeżdżąc autem z naprzeciwka czy oślepiają i było jak najbardziej w porządku. problem tego typu ze policja z iskrą chciała mnie zatrzymać i dowalić się i dowalili się wiec trzeba było wrócić do zwykłej żarówki. Wciaż mi ogromnie światła brakuje. Chciałbym mieć soczewkę i tam włożyć Leda bo tam nikt mi nie sprawdzi co jest źródłem światła. i szukam rozwiązania bo LEDY już mam lepiej od XENONÓW świecą w a4 b8. czy można założyć lampy z soczewką od xenonów i jakoś tam coś pomodzić ? ktoś przerabiał temat bo poważnie dużo bezpieczniej czuję sie na ledach niż na zwykłych żarówkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...