Skocz do zawartości

Templariusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Templariusz

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BTE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Templariusz

0

Reputacja

  1. Od kilku dni przestał mi działać bluetooth. Żaden telefon nie wykrywa bluetooth auta. Żaden błąd poza brakiem podłączonego telefonu się nie pokazuje. Radio oryginalne MMI , bluetooth też oryginalny. Gdzie szukać przyczyny ?
  2. Okazało się, że wstawili mi jakąś podróbkę za grosze. Po wymianie na Boscha check engine znikł bezpowrotnie. Zostało jeszcze kopcenie, ale to podobno przez kończący się pasek rozrządu...
  3. Witam, Z jakiś przyczyn zablokowało mi drzwi pasażera. Nie działa centralny. Wszystkie inne bez problemu. Próbowałem z pilota i kluczykiem od kierowcy. Na drzwiach pasażera nie widzę żadnych przełączników , żeby odblokować je ręcznie. Co robić ? Da się przy zamkniętych drzwiach zdjąć boczek ? Wczoraj wszystko było dobrze...
  4. Ciągle ten sam błąd się pojawia. Sonda 1 zbyt bogata dawka paliwa. Mówi, że sondę wymienił. Już tydzień mechanik go trzyma. Może znajdzie, a jak nie to może posłucham czy nie gwizda Przed oddaniem go na gwarancję byłem u innego mechanika z ciekawości. Twierdzi, że pompki są malinka i bankowo sonda... Komu wierzyć...
  5. To ponad 300 km. od Łodzi no chyba, że bardzo się opłaca Dziś mi wydał wyrok - wtryski... Aż ja i mój portfel łzy w oczach mieliśmy. W środę przyszłą mam zostawić auto.
  6. Witam, Na wstępie chciałbym napisać, że jakiś czas temu przesiadłem się z 80 tki w której większość rzeczy naprawiałem sam na A4B7 2.0 TDI z którą nawet nie mam zamiaru sam sobie radzić i wstawiłem ją do mechanika. Problem polega na tym , że niedługo po zakupie zapalił się check engine i auto przy przyśpieszaniu (moment , gdy zaczyna pracę turbina) kopci na czarno. Silnik poza tym pracuje równo, nie bierze oleju, ani płynów. Po podłączeniu do komputera mechanik powiedział mi , że silnik dostaje zbyt dużą mieszankę. Wymieniono sondę lambda i sterownik przed DPF(?). Przejechałem jakieś 100 kilometrów i problem znów się pojawił. Pytanie moje: Co może być przyczyną? Czy mechanik nie wciska mi ciemnoty (nie ogarniam nowych silników)? Czy zna ktoś w Łodzi godnego polecenia mechanika, który nie zrobi mi w kieszeni dziury?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...