Templariusz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Templariusz
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BTE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Templariusz
0
Reputacja
-
Od kilku dni przestał mi działać bluetooth. Żaden telefon nie wykrywa bluetooth auta. Żaden błąd poza brakiem podłączonego telefonu się nie pokazuje. Radio oryginalne MMI , bluetooth też oryginalny. Gdzie szukać przyczyny ?
-
Okazało się, że wstawili mi jakąś podróbkę za grosze. Po wymianie na Boscha check engine znikł bezpowrotnie. Zostało jeszcze kopcenie, ale to podobno przez kończący się pasek rozrządu...
-
Witam, Z jakiś przyczyn zablokowało mi drzwi pasażera. Nie działa centralny. Wszystkie inne bez problemu. Próbowałem z pilota i kluczykiem od kierowcy. Na drzwiach pasażera nie widzę żadnych przełączników , żeby odblokować je ręcznie. Co robić ? Da się przy zamkniętych drzwiach zdjąć boczek ? Wczoraj wszystko było dobrze...
-
Ciągle ten sam błąd się pojawia. Sonda 1 zbyt bogata dawka paliwa. Mówi, że sondę wymienił. Już tydzień mechanik go trzyma. Może znajdzie, a jak nie to może posłucham czy nie gwizda Przed oddaniem go na gwarancję byłem u innego mechanika z ciekawości. Twierdzi, że pompki są malinka i bankowo sonda... Komu wierzyć...
-
To ponad 300 km. od Łodzi no chyba, że bardzo się opłaca Dziś mi wydał wyrok - wtryski... Aż ja i mój portfel łzy w oczach mieliśmy. W środę przyszłą mam zostawić auto.
-
Witam, Na wstępie chciałbym napisać, że jakiś czas temu przesiadłem się z 80 tki w której większość rzeczy naprawiałem sam na A4B7 2.0 TDI z którą nawet nie mam zamiaru sam sobie radzić i wstawiłem ją do mechanika. Problem polega na tym , że niedługo po zakupie zapalił się check engine i auto przy przyśpieszaniu (moment , gdy zaczyna pracę turbina) kopci na czarno. Silnik poza tym pracuje równo, nie bierze oleju, ani płynów. Po podłączeniu do komputera mechanik powiedział mi , że silnik dostaje zbyt dużą mieszankę. Wymieniono sondę lambda i sterownik przed DPF(?). Przejechałem jakieś 100 kilometrów i problem znów się pojawił. Pytanie moje: Co może być przyczyną? Czy mechanik nie wciska mi ciemnoty (nie ogarniam nowych silników)? Czy zna ktoś w Łodzi godnego polecenia mechanika, który nie zrobi mi w kieszeni dziury?