Skocz do zawartości

gregorskyy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregorskyy

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Wawa/Lbn

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    7A
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia gregorskyy

0

Reputacja

  1. CześćChciałem kupić felgi, tak aby weszło bez żadnych modyfikacji. Posiadam oryginały 16nastki, 5x112, et38, 7 z otworem centrującym 57.1. Jakie felgi mogę kupić maxymalnie, żeby tak jak wspomniałem, weszły bez dodatków? Znalazłem ciekawe 17, tylko że et42, 7.5 z otworem 71? Bo już offset i szerokość felgi będzie większa o te parę mm. Po za tym, czy są jakieś nakładki centrujące żeby zniwelować ten za duży otwór? Nie znam się na tym więc prosiłbym o pomoc Audi a4 b7 bfb 2006
  2. Witam, Na wstępnie zaznaczam, że już szukałem na forum odpowiedzi, jednak nie były do końca satysfakcjonujące. Otóż. Odebrałem fure od mechanika (uszczelniał silnik i skrzynie biegów - wycieki oleju). Oczywiście musiałem zakodowac już w garażu kluczyk, żeby otwierał się centralny. No i otwieram bagażnik z pilota i normalnie zadziałało. Zamknąłem, potem coś siedziałem w furze i postanowiłem otworzyć już ręcznie. Nic zero reakcji, żadnych odgłosów silniczka. Potem znwou postanowilem otworzyć pilotem i też nic, zero reakcji ze strony zamku. Więc teraz nie działa ani ręcznie z pilota ani na przycisk. Jedynie na kluczyk manualnie ;/ Nie wiem czy to może być wina kabelków do zamku, gdyż z tej samej wiązki co zamek, wychodzą też kable od świateł bagażnika które także miałem naprawianie z miesiąc temu. Może elekto mechanik coś niedbale zrobił i dlatego nie działa? Albo jakaś inna przyczyna? Dodam że wszystkie lampki od bagażnika czy od tablicy świeca..
  3. Tak, cały przekaźnik do wymiany, dzięki za pomoc, mogłem dokładniej przeglądać te tematy bo odpowiedź jak na tacy
  4. Witam, Oddałem samochód do mechanika, gdyż ciekło mi z chłodnicy. Mechanik miał słaby dostęp więc miał sporo rozkręcania, żeby wymienić króciec wodny. Jednak teraz pojawił się kolejny problem, gdy przyjechałem do domu i wyłączyłem auto, odpaliła mi się pompa próżniowa i w ogóle się nie chciała wyłączyć (musiałem odłączyć akumulatory). Zawiozłem do mechanika, bo mówił przez telefon że pewnie trzeba jakiś błąd usunąć na kompie, jednak na komputerze nic nie pokazało. Aktualnie fura stoi i czeka na jutro aż zajrzy pod spód mechanik, bo na razie sam nie wie co może być nie tak. Czytałem, że może to być coś związanego z hamulcami albo z turbosprężarką, ale hamulce działają wzorowo, silnik sie nie krztusi i nie dusi. Sprawa dziwna bo dlaczego po wyłączeniu samochodu dopiero się załącza ta pompa próżniowa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...