Skocz do zawartości

papierm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papierm

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Sulechów

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia papierm

0

Reputacja

  1. Witam. Znalazłem temat przy okazji szukania rozwiązania problemu z moim Seatem Exeo ST z 2009r, 2.0 TDI 143KM. Dowiedziałem się od sprzedającego, że model ma skrętne ksenony (aczkolwiek nie skręcały) Dostałem do samochodu urządzenie TESTER DIAGNOSTYCZNY VAG Zacząłem zgłębiać temat i trafiłem na ten post. Zrobiłem wszystko jak napisał DOMARIO i po wyjściu z menu adaptacja, ustawiony został parametr "1". Po wyjściu ze wszystkich menu urządzenia, faktycznie ksenony skręcają. Problem wraca po przejechaniu już kilkudziesięciu metrów. Odpalam, stojąc na odpalonym silniku, kręcąc kierownicą światła skręcają. Następnie ruszając i powoli jadąc również, wystarczy że kawałek dłużej pojadę, chwilkę szybciej i zatrzymam się znowu, ksenony przestają reagować na ruchy kierownicy. Po podłączeniu do OBD ponownie VAG'a i wchodząc w zasięg świateł/adaptacje/kanał 20 - znowu wartość jest na 0.. Czy ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać?:) Pzdr wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...