Skocz do zawartości

Szymer

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szymer

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Luzino

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Szymer

0

Reputacja

  1. Szymer

    muł do 2,5k tyś obr

    Samochód do 2.5 tyś jest ładowany przez egr . Radzę też zobaczyć gruszke, I zawor n75. Może za szybko otwiera?
  2. Witam. Jestem dumnym posiadaczem a4b5 1.9 tdi silnik bodajrze ahu 90km. Mam pewien problem, po zakupie samochodu wymieniona została turbina, i od czasu wymiany samochód nie posiada tyle mocy ile powinien. Mechanik mówił że powodem może być zawór N75, bądź gruszka turbiny. Lecz nie wiem sam o co może chodzić. Samochód wydaje się ze ma mało mocy. Gruszka turbiny nie rusza się podczas dodawania gazu, lecz gdy na przykład dmuchnę w nią sprężarką do zaskakuje, albo pod kluczem też się rusza. Zawór N75 nie wiem czy działa poprawnie w 100%. Lecz gruszką na pewno nie rusza. Po zdjęciu kawałku gruszki, który wchodzi do turbiny, to element do otwierania i zamykania rusza się bez jakiegokolwiek oporu. Dodam również że turbo pompuje cały czas, przy 4.5 tyś obrotów nadal pompuje, a gruszka się nie rusza. Panowie proszę, pomóżcie.
  3. Witam Panowie, wczoraj się bardzo spieszylem bo bylem spóźniony na imprezę, I gdy próbowałem odliczyć samochód nie wyszło mi to zbyt pozytywnie. Zlamalem kluczyk w drzwiach w ponad połowie I utknął on dosyć głęboko. Samochód koniec końców otworzyłem srubokrwtem aczkolwiek nie odpale go bo nie mam kluczyka. Czy mogę cokolwiek z tym zrobić? Dodam że mam dostęp do samochodu, ale odpale. Dodam że posiadam kluczyk od audi 80 który pasuje Ale nie odpale go w ten sposób. Czy jest szansa na uratowanie bez wymiany wszystkich zamków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...