Jump to content

Patryk_p

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Patryk_p

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Katowice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odepnij wtyczkę od zaworu wysokiego ciśnienia z tyłu silnika pod dolotem powietrza i zobacz czy pomoglo. Stawiam na wariator i zawór. Ja Tez się zmagam. Z halasem z silnika ale u mnie dochodzi z dołu silnika :/
  2. Patryk_p

    przepustnica

    Nawet bez adaptacji powinien chodzić, podejrzewam że błąd nie ma z nic wspólnego z twoim problemem. Do adaptacji przepustnicy z tego co. Pamiętam silnik musi mieć temperature 80 stopni
  3. Ten adapter co masz teraz podpięty z głośnikowych można przerobić pod RCA. Ja mam tak u siebie przynajmniej mam. Porządne koncowki rca założone. Ucinas te kable przy wtyczce i dolutowywujesz koncowki i dodatkowo do jednego wystarczy masa.
  4. Dokładnie tak, mialem u siebie identycznie u mnie dodatkowo tył grał. Mocniej niż przód, należy zmienić wyjście na RCA
  5. Z radia leci sygnałowy do wzmacniacza do bagażnika, i z wzmacniacza do drzwi
  6. Witam, czy orientuje się ktoś czy przy zmianie modułu komfortu na nowszy ( z podpiętej rozpiski można wyszukać które to) można zakodować pilot z b7? Czy ktoś komu udało się to przykodowac może podać numery kluczyka i swojego modulu komfortu?
  7. Zrobiłem tak z 30k km, więc co ma ciśnienie do tego? Bardziej stawiam na padnięty łańcuszek pompy albo napinacz. Nie jest to jakoś specjalnie głośne i ucicha po delikatnym podwyższeniu obrotów
  8. Witam, czy spotkał się ktoś z problem dzwonienia na wolnych obrotach dochodzacych z miski olejowej? Jakbyś ktoś cały czas delikatnie łyżeczka o szklankę stukal ? Wymieniłem łańcuch i napinacz bo słychać Juz go było, wariator po regeneracji, a tu się okazuje że jeszcze w misce coś dzwoni...
  9. I samej uszczelki raczej nie wymienisz gdyż zapewne nie będzie się dało wyciągnąć zaworu z wariatora.
  10. Patryk_p

    Hałas z silnika

    Sprawdzałes łańcuch i napinacz przy wymianie wariata?
  11. Bose jest ekranowane a Harman nie, dodatkowo trzeba puszczać kable na przód więc przejściowka nie miała by sensu
  12. Dziwi mnie to że zanim splatalem jedna z żył ze skrętki z ekranem i podłączyłem do masy to tego nie było. Czyli ekran mam zostawić - nie masowac go a zamiast tego podłączyć ta jedna wolna zyle jednostronnie do masy?
  13. Tzn. Tył jeśli był juz założony Harman jest skrecony tak? A przód muszę wyciagnac i zrobić z niego skrętke? A co z zasilaniem? Równie ma być skrecone z masą? Oczywiście sygnały są ekranowane ale nie są skrętka tylko zwykłym. Kablem sterowniczym
  14. Sygnały puszczone z Cinch, każdy plus w środku cincha masa pociagnieta z jednego z nich, jest lepiej przód gra równo i nie charczy no chyba że za dużo się gałka podkreci ale wtedy ciężko wysiedziec. Pojawił mi się jednak dźwięk w głośnikach jakby szum silnika :/ wcześniej nie miałem ekranu podpiętego pod masę i było takie uderzenie przy odpalaniu, teraz skrecilem ekran z tym dodatkowym szóstym przewodem w wiązce sygnalowej, i przykrecilem do obudowy radia, być może tutaj leży błąd w takim razie gdzie podpiąć ten ekran?
×
×
  • Create New...